فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

مخلوط کن براون JB5160

مخلوط کن براون مدل JB5160  مخلوط کن دستگاهی است که برای پوره کردن و ترکیب کردن انواع مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد . همچنین می توان از مخلوط کن برای آسیاب کردن و خرد کردن مواد غذایی جامد نیز استفاده نمود . با استفاده از مخلوط کن می توانید فرایند آشپزی کردن را به صورت قابل توجهی تسریع ببخشید چرا که دیگر مجبور نخواهید شد سبزی ها را به صورت دستی خرد کنید و یا اینکه مواد سوپ را خودتان پوره کنید , دستگاه مخلوط کن به سرعت و در عرض چند ثانیه تمامی این کار ها را برایتان انجام خواهد داد . مخلوط کن JB5160 براون یکی از مدل های بسیار کاربردی موجود در بازار می باشد . توان این مخلوط کن فوق العاده 1000 وات است .

ویژگی های مخلوط کن JB5160
مخلوط کن JB5160 براون دارای قابلیت تنظیم سرعت می باشد . سرعت این دستگاه در 10 سطح قابل تنظیم است . در این مخلوط کن از یک موتور فوق العاده با دوام و مقاوم استفاده شده است که دوام دستگاه را برای مدت بسیار طولانی تضمین نموده است . تیغه مخلوط کن JB5160 از استیل ضد زنگ ساخته شده است که نسبت به تیغه های معمولی عملکرد بسیار بهتری دارد و انواع مواد غذایی سفت و سخت را نیز در عرض چند ثانیه خرد می کند .
طراحی و ساخت استاندارد
مخلوط کن JB5160 براون دارای طراحی بسیار زیبا و مدرن می باشد . ظرف اصلی این دستگاه از نوعی شیشه بسیار مقاوم و با دوام ساخته شده است . همچنین بدنه این دستگاه از پلاستیک بسیار با کیفیت و مرغوب ساخته شده است . یکی از مهم ترین ویژگی های این دستگاه چند کاره طراحی استاندارد آن است که باعث میشود در زمان استفاده از مخلوط کن هیچ گونه آسیبی به کاربران وارد نشود . پایه های ضد لغزش این دستگاه نیز از لغزش و حرکت مخلوط کن در حین کار جلوگیری می نماید .

کارکر : تک کاره
جنس پارچ : پیرکس مقاوم
جنس بدنه : پلاستیک
جنس تیغه : استیل ضدزنگ
تنظیمات سرعت : دارد
تعداد تنظیمات سرعت : 11 سرعته
نوع کنترل : دکمه ای و چرخشی
محفظه جمع آوری سیم : دارد
عملکرد توربو(Turbo) : دارد
عملکرد لحظه ای(Pulse) : دارد
محدوده توان مصرفی : 850 تا 1000وات
طول سیم : 1 متر
درپوش محافظ : دارد
نوع تیغه ها : تیغه 4 پره
نمایشگر : ندارد
قفل ایمنی : دارد
برنامه ها : 3 برنامه برای تهیه سوپ،اسموتی و خردکردن یخ
سایر مشخصات : پارچ مخلوط کن مقاوم در برابر حرارت و گرما،مناسب برای خردکردن یخ و میوه های یخ زده
اقلام همراه : پارچ شیشه ای مخلوط کن

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه