فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

گوشتکوب برقی براون MQ 7045X

گوشتکوب برقی براون MQ 7045X یکی دیگر از محصولات کمپانی براون است. این کمپانی همواره سعی کرده است تا بهترین محصولات خود را با برخورداری از کیفیت و کارایی به مشتریان خود ارائه دهید. این بار این محصول را به صورت سه کاره به بازار عرضه کرده است که بسیار خوش ساخت است و عملکرد مناسبی دارد. این دستگاه با بهره گیری از قطعات باکیفیت و موتور با قدرت و تکنولوژی روز دنیا توانسته طرفدان زیادی را به سمت خود جلب کند. در این مقاله به بررسی قابلیت های این گوشت کوب برقی خواهیم پرداخت.

گوشتکوب برقی براون MQ 7045X
جنس بدنه

بدنه گوشتکوب برقی براون MQ 7045X پرقدرت از استیل ضد زنگ ساخته شده است که علاوه بر بهداشتی بودن آن در مقابل فرسایش و حرارت بسیار مقاوم است و طول عمر دستگاه را افزایش می دهد. شما می توانید حتی از این گوشت کوب برقی برای کوبیدن غذاهای گرم هم استفاد کنید؛ چون کاملا در مقابل حرارت و گرما از استحکام مناسبی برخوردار است. بدنه آن از پلاستیک مرغوب تولید شده و کاملا ارگونومیک است که کار با این دستگاه را برای شما به یک سرگرمی لذت بخش تبدیل می کند. یک دکمه روی دسته آن تعبیه شده است که به راحتی می توانید با استفاده از مبدل های اینورتر آن سرعت دستگاه را به صورت متغیر تا 5 درجه تنظیم کنید.

موتور گوشتکوب برقی براون MQ 7045X
موتور گوشتکوب برقی براون MQ 7045X سه کاره ( گوشت کوب برقی – همزن – خردکن ) بسیار پرقدرت و با دوام است و در صورت استفاده زیاد دچار فرسایش و خرابی نمی شود. از همه مهم تر کم صدا و بسیار با دوام است. این دستگاه از قابلیت یخ خردکن، خردکن و همزن برخوردار است که با توان 1000 وات، با قدرت هر چه تمام تر، همه مواد غذایی شما را به اندازه دلخواهتان می کوبند. هم چنین عملکرد توربوی این موتور دستگاه از اعمال فشار اضافه و  اتلاف انرژی جلوگیری می کند که همین امر عمر و بقای دستگاه را ارتقا می بخشد.

مشخصات ظاهری دستگاه
این دستگاه گوشت کوب زیبا در ابعاد 90x90x400 سانتی‌ متر ساخته شده است و وزنی معادل 0.9 دارد که وزن کمی دارد که کار کردن با این دستگاه را برای شما آسان می کند و دسته های ارگونومیکی آن مانع از خستگی شما دراثر استفاده از این دستگاه می شود. غذا ساز این دستگاه 1.25 لیتر ظرفیت دارد که با آن می توانید انواع سالادهای مختلف را درست کنید. ظرفیت خرد کن این دستگاه 350 میلی لیتر است که حجم زیادی از مواد غذایی را می تواند به راحتی در خود جای دهد و شما می توانید در کمترین زمان سیب زمینی و گوجه و سایر سبزیجات را با آن خرد کنید و یک غذای لذیذ برای خود و خانوادتان بپزید.

ساخت کشور : رومانی
عملکرد دستگاه : چند کاره
قدرت موتور : 1000 وات
تنظیمات سرعت : سرعت هوشمند
ظرفیت لیوان : 600 میلی لیتر
ظرفیت خردکن : 350 میلی لیتر
عملکرد توربو : ندارد
جنس پایه دستگاه : استیل ضد زنگ
طول سیم برق : 1.2 متر
عملکردها : خردکن، همزن، لیوان درجه بندی برای مخلوط کردن

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه