فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

سشوار مسافرتی پارس خزر مدل HD-861P

گارانتی 18 ماه گارانتی قطعات شرکت مدیا سرویس

زمان تحویل : 5-7 روز کاری

قیمت :


500,000 تومان

تعداد :

شرکت صنعتی پارس خزر به عنوان بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی برقی کوچک در ایران، به صورت سهامی عام اداره میشود. سشوار HD-861P پارس خزر با توان 1200وات وسیله ای کوچک و کاربردی که میتوان آن را هنگام مسافرت و یا در سالن های ورزشی همراه خود داشت. سشوار مدل HD-861P پارس خزر دارای بدنه از جنس پلاستیک ضد حرارت و دسته به صورت تا شو می باشد که استفاده, حمل و نگهداری از آن را بسیار آسان نموده است. یک کلید روی بدنه سشوار HD-861P پارس خزر تعبیه شده که به کمک آن می توان 3 حالت متفاوت برای تنظیم حرارت و سرعت باددهی را انتخاب نمود. همچنین سشوار مدل HD-861P پارس خزر دارای فیلتر ورودی هوا با محافظ جدا شدنی است که علاوه بر جلوگیری از ورود اشیا خارجی به داخل سشوار قابل شستشو نیز میباشد.
سشوار HD-861P پارس خزر دارای سوییچ محافظ (متمرکز کننده هوا) جهت جلوگیری از گرمای زیاد میباشد که موجب می گردد، موها زودتر خشک شوند. همچنین سیم بلند 1.7 متری سشوار مدل HD-861P پارس خزر فضای خوبی را برای کار در اختیار قرار میدهد و میتوان توسط حلقه آویز انتهای سیم، آنرا آویزان نموده تا در دسترش باشد.
  • وزن : 0.34 کیلوگرم
  • ابعاد : 42x24x32 سانتی‌متر
    مناسب برای : مصارف خانگی و سفر
  • سایر مشخصات :
  • تاشو, دارای یک کلید برای تغییر شدت باد و گرما (در حالت دوم شدت و دمای باد افزایش می‌یابد)، متمرکز کننده 1 عدد،توان 1100 وات، نوع موتور DC، طول سیم 1.7 متر، حلقه آویز دارد،

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است