فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

آب مرکبات گیری براون مدل CJ3050

آب مرکبات گیری براون مدل CJ3050    با توان موتور 60 وات مجهز به سیستم خاموش روشن شدن خودکار. به محض فشار دادن سَری مخروطی آب مرکبات گیر براون 3050 ، شروع به چرخیدن کرده و با برداشتن فشار، خاموش می شود. با فشار دادن دهانه خروجی به سمت بالا، تمام قطرات باقی مانده در آب مرکبات گیری براون  cj3050 در این محفظه جمع می شوند.

موتور 60 وات آب مرکبات گیری براون مدل 3050
حداکثر توان مصرفی آب مرکبات گیر براون 3050 برابر است با 60 وات. برای یک آب پرتقال گیر، این توان عالی محسوب شده و می توانید با قدرت هر چه تمام تر و در نهایت ظرافت، پرتقال و دیگر مرکبات را تا آخرین قطره آب گیری کنید. سَری مخروطی شکل قابل جدا شدن از بدنه بوده و با شکل هندسی کاملاً حرفه ای طراحی شده است.

مرکبات بر خلاف دیگر میوه ها، نمی توان توسط آبمیوه گیر، آبگیری کرد زیرا دانه های داخل آنها نیز خرد شده و مزه آن را تاخ می کند همچنین پوست کندن آنها نیز خود وقت گیر است. با استفاده از آب مرکبات گیری براون cj3050 تنها کافی است، میوه را به دو نصف تقسیم کرده و بر روی سَری مخروطی بگذارید.

آب گیری سریع توسط آب مرکبات گیر براون 3050
با قرا دادن پرتقال بر روی سَری مخروطی شکل آب مرکبات گیری براون مدل 3050 کمتر از سه ثانیه طول می کشد تا آب داخل میوه استحصال شده و از شیر خروجی بیرون بریزد. یک لیوان یا پارچ در زیر شیر خروجی قرار دهید، همزمان با چرخش سَری، آب پرتقال و دیگر مرکبات مانند لیمو، گریب فروت و … از شیر خروجی بیرون خواهد ریخت.

آب مرکبات گیری براون cj3050 نیازی به مخزن نداشته و مستقیماً به محض آبگیری از شیر خروجی نیز خارج می شود. پس از پر شدن لیوان یا پارچ، آن را در یخچال یا بر روی میز جهت سرو کردن بگذارید. هر روز صبح برای صبحانه، نوشیدنی مقوی مانند آب پرتقال طبیعی بنوشید یا بعد از تمرینات ورزشی برای ریکاوری کردن، از آبمیوه طبیعی لذت ببرید.

سیستم خاموش/روشن خودکار آب مرکبات گیری براون cj3050
آب مرکبات گیری براون 3050 دکمه خاموش و روشن کردن ندارد. برای فعال یا خاموش کردن آن لازم نیست، دکمه پاور را فشار دهید بلکه تنها کافی است آب مرکبات گیری براون مدل 3050 را به پریز برق متصل کنید. با فشار دادن سَری مخروطی به سمت پایین، به صورت خودکار شروع به چرخیدن کرده و با رها کردن نیز، متوقف می شود.

در این حالت کمتر شما لازم است مرتباً دکه را فشار دهید و دستانتان و بدنه آب پرتقال گیر براون 3050 هنگام کار کردن، کثیف نخواهد شد. تنها در صورتی روشن می شود که سَری را فشار دهید و هنگامی هم که فشار بر روی سَری برداشته شود، به صورت خودکار می ایستد.

ابعاد : 14.5 × 22.9 × 13 سانتی متر
وزن : 2.3 کیلوگرم
توان : 60 وات
جنس بدنه : پلاستیک
جنس مخزن : پلاستیک
جنس صافی : پلاستیک
مخزن آبمیوه : دارد
نحوه عملکرد : دکمه فشاری
تعداد سری آب مرکبات گیر : 1 عدد
قابلیت آبگیری مرکبات با سایز کوچک : دارد
ظرفیت مخزن : 0.8 لیتر
صفحه نمایشگر : ندارد
درپوش گردو غبار : دارد
پایه ضد لغزش : دارد
چرخش دو طرفه : ندارد
تعداد سری آب مرکبات گیر : 1 عدد
سیستم ضدچکه : دارد

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است