فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

یخچال دوقلو سامسونگ 40فوت مدل RR39-RZ32

یخچال فریزر سامسونگ RR39-RZ32 برای یک خانواده پرجمعیت که به فضای ذخیره سازی گسترده برای نگهداری از مواد غذایی نیاز دارند، می‌تواند بهترین گزینه باشد. طراحی زیبا این محصول به راحتی با آشپزخانه شما هماهنگ می شود و به دلیل فضای بسیار زیادی که در اختیار شما قرار می دهد از شلوغی یخچال کاسته شده و هر چیزی دقیق در جای خود قرار می گیرد. بنابر این دیگر به باز ماندن زیاد درب نیازی نیست و در پیدا کردن مواد غذایی با مشکلی مواجه نمی شوید.

یخچال فریزر سامسونگ RR39-RZ32 هم در کنار هم و هم دور از هم قرار می گیرند و ظاهری زیبا به آشپزخانه تان می بخشند. آبریز بر روی درب یخچال قرار گرفته و به راحتی آب خوردن سالم و گوارا را در دسترس تان قرار میدهد. این یخچال فریزر در دو رنگ سفید و نقره ای ساخته شده و با انواع مختلف سلیقه ها سازگار است. در واقع کمپرسور قلب یخچال است. کمپرسور با توجه به نیاز خنک کنندگی شما در هر لحظه می تواند قدرت خود را در 7 سطح مختلف به صورت کاملا خودکار تنظیم و بهترین حالت ممکن را ایجاد کند. همین امر باعث می شود که در مواردی که به سرمای زیادی نیاز نیست، این کمپرسور در کمترین حالت کارکرد خود باشد و در نتیجه از مصرف انرژی اضافی خودداری شود. به دلیل روشن بودن همیشگی این کمپرسور دمای یخچال RR39-RZ32 همیشه در یک سطح بوده و نوسانی در اثر خاموش و روشن شدن های متوالی ایجاد نمی شود. یکی از مواردی که در یخچال های قدیمی مشکل ایجاد می کرد ایجاد برفک های زیاد بود. کوچک ترین مشکل این ایجاد برفک، تمیز کردن مداوم یخچال و نیاز به خاموش کردن دستگاه بود که این عمل تا حد زیادی به فساد مواد غذایی می انجامید. این محصول کاملا بدون برفک است. در واقع نبود برفک باعث می شود که منافذ گردش هوا همواره باز بماند و همین امر به ایجاد یک دمای یکنواخت در سرتاسر یخچال کمک کند. نبود یخ و برفک باعث جلوگیری از اتلاف انرژی شده و سرمای یخچال صرف ایجاد یخ و برفک نمی شود. یکی دیگر از موارد مثبت فناوری بدون برفک بودن افزایش کارایی و طول عمر سیستم گردش هوا و کمپرسور یخچال می باشد.

  • وزن : 71 کیلوگرم
  • ابعاد : ارتفاع 185، پهنا 60 و عمق 70 سانتیمتر
  • مناسب برای : مصارف خانگی
  • سایر مشخصات :

    موتور یخچال : کمپرسور اینورتر دیجیتال

    گاز مبرد R-600a

    میزان صدا : 39 دسیبل

    تعداد درب یخچال: 2 درب

    تعداد طبقات درب یخچال: 5 طبقه

    تعداد کشو: 2 کشو

    جهت باز شدن درب یخچال: سمت راست

    لامپ یخچال: LED

    مشخصات فریزر: بدون برفک، تعداد طبقات فریزر 3طبقه، دارای 4 کشو، دارای دو طیقه در درب، دارای یخساز،

    دارای قفل کودک، تصفیه آب، کشوی میوه و سبزی، جریان هوای چندگانه، عیب یابی هوشمند، قابلیت تنظیم دما در یخچال و فریزر، هشدار باز بودن درب ها

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است