فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

آبمیوه گیری کنوود مدل JEM500SS

آبمیوه گیری کنوود مدل JEM500SS  خرید آبمیوه گیری کنوود با ویژگی ها و امکانات خوب و کیفیت بالا در فروشگاه اینترنتی بانه دات کام. نوشیدن یک لیوان آبمیوه تازه و طبیعی، سرشار از ویتامین و انواع مواد مغزی است. برای اینکه شما هر روز به آب انواع میوه ها دسترسی داشته باشید؛ نیاز به خرید آبمیوه گیری خانگی دارید. یکی از آبمیوه گیری های موجود در بازار، مدل جی ایی ام 500 اس اس « JEM500SS » است که توسط کمپانی خوش نام کنوود تولید و طراحی شده است. بدنه ابمیوه گیری برقی از جنس استیل ضد زنگ تولید شده که دوام و استحکام بالایی دارد. بدنه دارای رنگ مشکی و نقره ای است، ترکیب این دو رنگ در کنار هم جلوه ای بسیار زیبا، شیک و مدرن دارد. از ویژگی های خوب بدنه می توان به لوله خروجی مناسب، دهانه بزرگ ورودی میوه، مخزن تفاله 2 لیتری و ... اشاره کرد.
آبمیوه گیر کنوود با موتور پر قدرت 700 واتی تولید شده تا بتواند به سادگی کار آبگیری انواع میوه ها را انجام دهد. از ویژگی های خوب آبمیوه گیری کنوود می توان به دو سرعته بودن آن اشاره کرد؛ با این وجود شما می توانید انواع میوه های سفت و نرم را در کمترین زمان ممکن آبگیری کنید. سیستم ضد چکه از دیگر ویژگی های خوب آبمیوه گیری کنوود است. کنوود این مدل آبمیوه گیری را با پایه های ضد لغزش تولید کرده تا دستگاه با ثبات بالا و بدون هیچ گونه لغزشی، کار خود را انجام دهد. اگر مایل به خرید آبمیوه گیری تک کاره با توان مناسب و کیفیت خوب هستید، مدل jem 500 کنوود می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد. آبمیوه گیری کنوود با ویژگی های خوبش، می تواند به سادگی، کار آبگیری میوه هایی از قبیل هندوانه، توت فرنگی، هویج، سیب، کرفس و ... را انجام دهد.
کنوود یکی از کمپانی های خوش نام در تولید انواع لوازم خانگی است که سعی کرده تا محصولاتش را با کیفیت خوب و طراحی مناسب تولید کند تا بتواند مشتریانش را راضی نگه دارد. یکی از محصولات با کیفیت این کمپانی نام آشنا، انواع آبمیوه گیری ها هستند که در مدل های مختلف و با ویژگی های متفاوت تولید شده اند تا شما بتوانید با توجه به نیاز خود، بهترین و مناسب ترین مدل را خریداری کنید. آبمیوه گیری JEM500 کنوود یکی از مدل های تک کاره این کمپانی است که به موتور 700 واتی و بدنه با دوام تولید شده است. اگر مایل به خرید آبمیوه گیری کنوود هستید، با ادامه نقد و بررسی فروشگاه اینترنتی بانه دات کام همراه شوید تا بیشتر با ویژگی های خوب این مدل آب میوه گیری آشنا شوید.
طراحی و ساخت

همان طور که می دانید طراحی و ساخت لوازم خانگی از ویژگی هایی است که هنگام خرید بسیار مورد توجه قرار می گیرد. کمپانی های مختلف تولید کننده همواره سعی می کنند مدل های متنوع و با طراحی های مختلف را تولید کنند تا بتوانند نظر کاربران را به خود جلب کنند. کنوود مدل آبمیوه گیری JEM 500 SS را با طراحی زیبا و البته ساده تولید کرده. این مدل آبمیوه گیری در رنگ بدنه استیل و مشکی تولید شده است؛ همان طور که در عکس ها مشاهده می کنید، ترکیب این دو رنگ کنار هم جلوه ای بسیار زیبا و شیک دارد. با این وجود با خرید آبمیوه گیری کنوود، مدلی شیک و زیبا را به خانه ببرید. بر روی آب میوه گیری کنوود دهانه خروجی آبمیوه قرار داده شده. دهانه ورودی میوه ها به اندازه کافی بزرگ (اندازه XXL) است که نیاز نباشد میوه ها را به قطعه های بسیار ریز تقسیم کنید. بر روی بدنه آبمیوه گیری، ولوم چرخشی جهت تنظیم سرعت قرار داده شده است. بر روی آبمیوه گیری کنوود مخزن تفاله 2 لیتری قرار داده شده است. با این وجود شما می توانید حجم بالایی از میوه ها را بدون نیاز به تخلیه مخزن تفاله، آبگیری کنید. این مدل آبمیوه گیری با ابعاد 260 × 150 × 210 میلی‌متر و وزن 3.7 کیلوگرم تولید شده است.

   

کارکرد : تک کاره
جنس بدنه : استیل
مخلوط کن : ندارد
آسیاب : ندارد
مخزن تفاله : دارد
تنظیمات سرعت : دارد
تعداد تنظیمات سرعت : 2 سرعته
جنس تیغه : استیل ضدزنگ
سایز دهانه ورودی : 75 میلی متر
گنجایش مخزن آبمیوه گیری : 2 لیتر
سیستم ضد چکه : دارد
پایه ضد لغزش : دارد
دهانه ورودی بزرگ میوه های کامل : دارد
اقلام همراه : دفترچه راهنما

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است