فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

همزن کاسه دار پاناسونیک MK-GB1

همزن کاسه دار پاناسونیک MK-GB1 محصولی خوش ساخت و بسیار با کیفیت است که توسط برند پاناسونیک تولید شده است. این برند از گذشته تا به امروز در حیطه ی تولید انواع لوازم خانگی برقی جزو بهترین برندها محسوب می‌ شود و محصولات فوق العاده با کیفیت را تولید و روانه ی بازار می‌ کند. برند پاناسونیک متعلق به کشور ژاپن است. اما هر ساله محصولات زیادی را به سراسر جهان صادر می‌ کند. این همزن دارای بدنه ی پلاستیکی می باشد. که این بدنه در برابر هرگونه ضربه، خط و خش، لغزش و غیره بسیار مقاوم و مستحکم است و هرگز آسیبی نمی‌ بیند.

رنگ بدنه ی این محصول نیز سفید می باشد. بسیاری از لوازم برقی که دارای رنگ سفید هستند ممکن است که در اثر گذر زمان و یا رطوبت بالا دچار تغییر رنگ و کدر شدن شوند اما بدنه ی این محصول هرگز در اثر گذر زمان و یا رطوبت دچار تغییر رنگ و یا زرد شدن نخواهد شد. و این ویژگی جزو یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول به حساب می‌ آید.  پره های این محصول دارای جنس استیل ضد زنگ هستند.

مشخصات همزن کاسه دار پاناسونیک MK-GB1
کاسه: این همزن کاسه دار می باشد و ظرفیت کاسه ی آن نیز برابر با 3 لیتر است. کاسه ی‌ این همزن قابلیت چرخش به صورت اتوماتیک را دارا می باشد. این قابلیت موجب می شود تا شما بتوانید با سرعت بیشتر و بسیار آسان تر از این همزن استفاده کنید.
سری خمیر زن: یکی از مهم‌ ترین سری هایی که این همزمان به آن تجهیز شده است، سری خمیر زن می باشد. وجود سری خمیر زن به همراه یک همزن موجب می شود تا شما بتوانید خمیر های کاربردی مختلف مانند خمیر نان و خمیر پیراشکی و غیره را به آسانی آماده بکنید

توان مصرفی : 200 وات
جنس بدنه : پلاستیک
پایه ضد لغزش : دارد
قابلیت شستشو تمامی لوازم جانبی دستگاه داخل ماشین ظرفشویی : دارد
عملکرد توربو (Turbo)  : ندارد
تنظیمات سرعت  : 5 سرعته
خمیرزن  : دارد
همزن  : دارد
جنس کاسه  : پلاستیک
جنس پره ها  : استیل ضد زنگ
ظرفیت کاسه  : 3 لیتر
نوع چرخش کاسه  : اتوماتیک
نوع همزن  : کاسه دار

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است