فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

مینی سرخ کن فلر مدل 120

سرخ کن فلر feller مدل DF 120 بسیار با صرفه و کوچک طراحی شده که با کمترین مقدار روغن تمامی مواد غذایی از قبیل کدو، بادمجان، کرفس و غیره را در کمترین زمان به راحتی سرخ می کند. بدنه این دستگاه از استیل ساخته شده که در برابر ضربه بسیار مقاوم می باشد. همچنین جهت تضمین سلامت مصرف کننده تمامی سطح بیرونی دستگاه مجهز به عایق حرارتی است و در حین استفاده همیشه دارای بدنه خنک می باشد. المنت این دستگاه دقیقا درکف سرخ کن بکار رفته که این قابلیت باعث داغ شدن سریع روغن شده و به کار سرعت می بخشد. 
        
همچنین صافی یا فیلتر دائمی موجود در این دستگاه علاوه به اینکه مانع از پخش شدن بو و دود در محیط می شود قابل شستشو بوده و به راحتی از دستگاه جدا می شود. ولی تنها عیبی که این دستگاه در بردارد کاسه تفلون درون این سرخ کن می باشد که ثابت بوده و قابل جداشدن نمی باشد و جهت شستشو بایستی کل دستگاه را طوری زیر آب گرفت که فقط کاسه درون دستگاه شسته شود و آب به قسمت های دیگر دستگاه وارد نشود. به علاوه جهت کنترل بهتر سرخ کن یک پنل چرخشی بر روی دستگاه تعبیه شده که با توجه به مقدار و نوع مواد غذایی می توان تا 190 درجه سانتی گراد به راحتی میزان حرارت دستگاه را تنظیم کرد.
    
علاوه بر آن سبدی که مواد را بایستی درون آن ریخت و وارد سرخ کن کرد به همراه دستگیره جدا شدنی از استیل ساخته شده که به راحتی درون دستگاه قرار می گیرد و بدون هیچ مشکلی می توان مواد را کاملا سرخ و به رنگ طلایی درآورد. 

توان 2000 وات
ظرفیت 1.3 لیتر
صفحه کنترل و درپوش از جنس فولاد ضدّزنگ (استیل)
دارای نشان گر دما
قابلیت خنک بودن بدنه‌ بیرونی دستگاه
دارای صافی قابل شست‌ و‌ شو و دایمی برای روغن
فیلتر ضد بو و قابل شست و شو
دارای نشانگر دما همراه با نشانگر روشن بودن دستگاه
بسیار مناسب برای مواد غذایی با حجم اندک
کنترل متغیر دما تا 190 درجه‌ سانتی‌گراد
مجهز به المنت گرمایشی در قسمت زیرین دستگاه
مجهز به  سبد و دستگیره ی جداشدنی
دارای کاسه با پوشش تفلون، دارای شکاف ‌های مناسب برای سرخ کردن مواد غذایی
رنگ استیل

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است