فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

سرخ کن فیلیپس HD9621

سرخ کن فیلیپس HD9621 یکی از انواع با کیفیت و با قدرت محصولات فیلیپس میباشد. که در ادامه به مزایای این محصول پر قدرت میپردازیم. نوع دستگاه سرخ کن کم روغن و بدون روغن، توان مصرفی 1425 وات، کارکرد (چند کاره )، انواع عملکردهایی که برای شما انجام میدهد (پخت سیب زمینی، اسنک، مرغ، جوجه، همبرگر، گوشت، کیک، سبزیجات، نان …)، ظرفیت حجم کاسه سرخ کن PHILIPS (حداکثر ظرفیت مواد غذایی سیب زمینی منجمد 0.8 کیلو گرم)، ظرفیت حجم روغن: 7 میلی لیتر (برای 0.8 کیلو گرم سیب زمینی)، حجم به تعداد نفرات (4 نفر)، سیسیتم گرمایشی تکنو لوژی ( TURBO_STAR) : برای گردش  هوای داغ و کاهش جهت سرخ کردن بدون روغن، همچنین از سیستم ایمنی (پایه ضد لغزش، سر خردگی)، این دستگاه فوق العاده یکی دیگر از محصولات کمپانی فیلیپس است که این شرکت در سال 1956 در کشور هلند تاسیس شده است.

سرخ کن فیلیپس مدل HD9621، گزینه ای مناسب برای افرادی است که به ظاهر زیبای وسایل خانه خود اهمیت می دهند. سرخ کن فیلیپس مدل HD9621 ساخت کشور لهستان است. برند فیلپس یک برند شناخته شده برای ایرانیان است. این برند در ایران طرفداران زیادی دارد. آشپزخانه قلب یک خانه است. زیبایی و نحوه چینش وسایل آن، باعث ایجاد منظره ای زیبا و دیدنی در منزل می شود. سرخ کن فیلیپس مدل HD9621 با رنگ مشکی خود،‌ در کنار سایر وسایل آشپزخانه، سلیقه بانوی خانه را به نمایش می گذارد. امروزه خانم ها به جز خانه داری مسئولیت های دیگری هم دارند. ممکن است بانویی شاغل باشد یا بچه های کوچکی دارد که باید وقت زیادی را برای آن ها صرف کند. بنابراین سرعت در آشپزی برای این خانم ها اهمیت پیدا می کند.

 سرخ کن یکی از آن وسایلی است که به آشپزی شما سرعت بخشیده و باعث می شود تا زودتر غذاهای مورد علاقه خود و خانواده تان را بپزید. همچنین اگر از آن دست افرادی هستید که از ایستادن طولانی درکنار ماهیتابه بیزار هستید، استفاده از سرخ کن می تواند شما را از شر ایستادن های طولانی خلاص کند. با سرخ کن فیلیپس می توانید سریع تر غذاهای خود را سرخ کنید. سرخ کن شامل یک محفظه برای روغن و یک المنت برای گرم کردن است. طرز کار سرخ کن به این صورت است که شما غذای خود را در سبدی از جنس فلز درون روغن در حال جوشیدن قرار می دهید و غذای شما سرخ می شود. سرخ کن ها از محبوب ترین وسایل هستند. به غیر از خانه در فست فودی ها و رستوران ها هم از سرخ کن استفاده می شود.

برند :فیلیپس
ساخت کشور :چین
رنگ :مشکی
مشخصات فنی
نوع عملکرد :پخت آسان سیب زمینی ترد، گوشت، ماهی، شنسیل مرغ، اسنک، سوسیس، همبرگر، کیک، جوجه و…
توان مصرفی :1425 وات
جنس بدنه :پلاستیک
محفظه برای نگهداری سیم برق :دارد
قابلیت شستشو تمامی لوازم جانبی دستگاه داخل ماشین ظرفشویی :دارد
قطع کن خودکار :دارد
سیستم گرم نگهدارنده :دارد
ایمنی دستگاه :قفل ایمنی
نوع دستگاه سرخ کن بدون روغن (بسیار کم روغن):
تنظیم حرارت پخت :دارد
کانوکشن :دارد
تایمر :دارد
صفحه نمایشگر :ندارد
سایر ویژگی ها :کاهش 80 درصد چربی, مجهز به تکنولوژی TurboStar: (گردش هوای داغ برای سرخ کردن بدون روغن), هشدار در زمان تمام شدن برنامه
نمایشگر روشن بودن :دارد
کلید ON/OFF :دارد
صفحه کنترل لمسی (touch) :ندارد
پایه محکم برای نگهداری بیشتر دستگاه :دار
حداکثر ظرفیت غذا :0.8 کیلوگرم
حداکثر ظرفیت به نفر :4 نفر
حداکثر ظرفیت روغن :7 میلی لیتر (0.8 کیلوگرم سیب زمینی)
بدون روغن :دارد
بدنه عایق حرارت :دارد
دستگیره عایق حرارت :دارد (نوع دسته: EasyClick خنک)
جنس محفظه قابلمه :روکش نچسب و ضد خش
نوع کارکرد :چند کاره
مشخصات ابعاد و وزن
عرض :266 میلی متر
ارتفاع :365 میلی متر
عمق :292 میلی متر
وزن :5.3 کیلوگرم
طول سیم برق :8 متر

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است