فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

اسپرسو ساز نوا NCM-153EXPS

اسپرسو ساز نوا NCM-153EXPS دارای توان مصرفی هشتصد و پنجاه وات می باشد و موتور آن موتوری پر سرعت و قوی محسوب می‌ شود. این اسپرسو ساز دارای یک عدد نازل قهوه می باشد که روی بدنه ی آن قرار دارد. ظرفیت مخزن آبی که درون این دستگاه وجود دارد برابر با 1.6 لیتر است. این محصول به یک عدد سینی چکه گیر نیز مجهز شده است که این سینی از ایجاد لک و چکه کردن قطرات نوشیدنی های مختلف روی سطوح آشپزخانه جلوگیری می کند.
خاموش شدن‌ خودکار از قابلیت های مهمی می باشد که این اسپرسو ساز به آن مجهز شده است. پس از آماده شدن نوشیدنی شما دستگاه به صورت کاملا خودکار و خود جوش خاموش می شود که این امر به صرفه جویی در مصرف انرژی و برق کمک شایانی می‌کند.

اسپرسو ساز نوا NCM-153EXPS

جنس بدنه ی این محصول استیل و پلاستیک بوده و از مقاومت بالایی در برابر ضربه، فشار، رطوبت و خط و خش برخوردار است. رنگ آن نیز سیلور و مشکی می باشد که در رده ی رنگ های جذاب و پر طرفدار جای می گیرد. به طور کل طراحی بدنه ی این محصول کاملا مدرن و ارگونومیک می باشد.

بررسی اسپرسو ساز نوا NCM-153EXPS
تنظیم میزان بخار: این اسپرسو ساز دارای قابلیت تنظیم میزان بخار می باشد. در نتیجه شما می توانید میزان بخار را به صورت دستی تنظیم کنید و در این موضوع با هیچ گونه محدودیتی مواجه نخواهید بود.
نوشیدنی های قابل تهیه: شما علاوه بر تهیه ی اسپرسو می توانید به کمک این محصول به تهیه ی نوشیدنی های متنوع مختلفی از جمله کاپوچینو، کافه لاته، آب جوش و…. نیز بپردازید.

توان مصرفی : 850 وات
جنس بدنه : استیل و پلاستیک
پایه ضد لغزش : دارد
قابلیت شستشو تمامی لوازم جانبی دستگاه داخل ماشین ظرفشویی : ندارد
قطع کن خودکار : دارد
صفحه نمایشگر : ندارد
جداشدن مخزن آب : دارد
تنظیم غلظت قهوه : دارد
میزان مخزن آب : 1.6 لیتر
نشانگر سطح آب : دارد
فشار بخار : 15 بار
کاپوچینو ساز : دارد
اسپرسو : دارد
تولید لاته ماکیاتو : ندارد
تعداد نازل قهوه : 1 عدد
تمپر قهوه : دارد
آسیاب قهوه : ندارد
گرم نگهدارنده فنجان قهوه : دارد
فیلتر آب : دارد
مخزن شیر: دارد
سینی چکه گیر : دارد
قابلیت ها: تهیه نوشیدنی‌های اسپرسو، کاپوچینو، کافه لاته، آب جوش
قابلیت تولید کف شیر : دارد
قابلیت استفاده از : پودر قهوه

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است