فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-T7730X

تلفن سانترال KX-T7730 یکی از مدل‌های هایبرید پاناسونیک محسوب می‌شود. تلفن‌های هایبرید، با دو رشته سیم (یکی برای دیتا و دیگری برای صدا) به یکی از خروجی‌های هایبرید دستگاه سانترال، متصل می‌شوند. T7730 یک تلفن مدیریتی نیز به شمار می‌رود؛ به این معنی که می‌توانید سانترال‌هایی مانند KX-TES824 را به کمک آن، برنامه‌ریزی کنید. این مدل از نمایش‌گر تک سطری و البته بدون نور پس زمینه برخوردار است و از یک خط تلفن نیز پشتیبانی می‌کند.

تلفن سانترال KXT7730 با وزن 800 گرم و در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه شده است. می‌توان گفت که این دستگاه، برای انواع میزها و دکوراسیون‌های اداری، یک گزینه مناسب محسوب می‌شود. تلفن پاناسونیک T7730 در سانترال‌های TES به صورت مستقیم و در سری‌های TDA و TDE به کمک یک کارت DHLC قابل استفاده است. روی بدنه محصول، 12 کلید شماره‌گیر سریع قرار دارند که می‌توانید داخلی‌ها یا خطوط شهری مختلف را روی آن‌ها ذخیره کنید.

تلفن پاناسونیک T7730 از یک بلندگوی شفاف و دو طرفه برخوردار است. با استفاده از کلید اسپیکر که روی دستگاه قرار دارد، می‌توانید بدون دخالت دست به مکالمه پرداخته و به صورت هم‌زمان، به سایر کارهای مهم خود نیز رسیدگی کنید. در همان نگاه اول، متوجه کلیدهای مختلفی می‌شوید که هر کدام از آن‌ها، برای یک کاربرد و ویژگی خاص، در نظر گرفته شده‌اند. انتقال تماس، شماره‌گیری مجدد، کنفرانس، مسدود کردن تماس‌های ورودی، امکان تنظیم صدا و ... از مهم‌ترین قابلیت‌های این تلفن محبوب و حرفه‌ای Panasonic محسوب می‌شوند.

ابعاد گوشی: 133*211*189 میلی‌متر
وزن:810 گرم
قابلیت اتصال به دیوار:دارد
نمایشگر:دارد
توضیحات نمایشگر:صفحه نمایش LCD با وضوح 1 و 16 کاراکتر
قابلیت ضبط مکالمه:ندارد
منشی تلفنی:ندارد
قابلیت کنفرانس:دارد
قابلیت انتقال تماس:دارد
اسپیکر:دارد
نور پس زمینه صفحه کلید:ندارد
Room Monitoring:ندارد
Caller ID:دارد
دسترسی سریع به شماره:دارد
جک هدفون:دارد
امکانات و قابلیت ها:دارای 12 دکمه دارای نور پس زمینه با امکان تغییر پیکربندی دائمی آنها , کنترل صدای بلندگو , کنترل صدای هدفون , کنترل صدا و آهنگ زنگ , تنظیم کنتراست نمایشگر , دکمه شماره گیری مجدد , دکمه انتقال تماس , دکمه کنفرانس , دکمه مکث ( HOLD ) , امکان اتصال هدست

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است