فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

گوشتکوب برقی فیلیپس مدل HR1342

همزن میله ای و خردکن فیلیپس HR1342 جهت تهیه انواع شیک ها ، سوپ ها و پوره ها استفاده می گردد. همزن میله ای و خردکن فیلیپس HR1342 با توان 300 وات قادر است تمام مواد غذایی گرم، سرد، سفت و نرم را بطور یکدست خرد و یا مخلوط کند. مخلوط کن دستی از تیغه های استیل ساخته شده که بسیار تیز و برنده اند و براحتی می توانند حتی سبزیجات تازه را در عرض چند دقیقه خرد کنند. در ضمن عملکرد این تیغه ها دو جهته طراحی شده یعنی بعد از چند ثانیه که به سمت چپ چرخید بلافاصله بر می گردد و به سمت راست شروع به کار می کند این قابلیت باعث بهتر مخلوط و پودر شدن مواد می گردد.
همچنین دستگیره همزن میله ای و خردکن فیلیپس HR1342 طوری طراحی شده که خیلی راحت در دست جا می گیرد و باعث می گردد تا مصرف کننده کنترل بیشتری داشته باشد. همچنین جهت سهولت در شستشو میله همزن میله ای و خردکن فیلیپس HR1342 با یک اشاره کوچک از بدنه اصلی جدا می شود و می توان آن را در زیر آب گرفت و شست و یا در ماشین ظرفشویی قرار داد.
همزن میله ای و خردکن فیلیپس HR1342 به همراه یک پارچ 500 میلی لیتر درب دار می باشد که به راحتی می توان مواد را درون آن ریخت و مخلوط کرد و اگر هنگام استفاده مقداری از مواد باقی ماند درب پلاستیکی آن را بست و درون یخچال گذاشت. درضمن به همراه همزن میله ای و خردکن فیلیپس HR1342 یک مخزن خرد کن با تیغه استیل می باشد که خیلی راحت، تنها با یک پیچ، روی بدنه اصلی دستگاه نصب می شود و می توان توسط آن انواع آجیل، گوشت، پیاز، پنیر سفت، میوه های خشک، شکلات، سیر، سبزیجات و نان خشک و غیره را به سادگی خرد کرد.

- توان: 300 وات
- برق مصرفی: 240-220 ولت
- نوع دستگاه: همزن میله ای یا دستی
- ابعاد همزن دستی: قطر دهانه 6 سانتیمتر، ارتفاع 37 سانتیمتر
- رنگ: سفید
- جنس بدنه: پلاستیک
- جنس کاسه: پلاستیکی شفاف
- جنس تیغه (مخصوص مدل میله ای): تمام استیل
- ظرفیت کاسه (لیتر) : 500 میلی لیتر
- تعداد سرعت: 1
- کاربردها: جهت تهیه انواع شیک ها، سوپ ها و پوره ها
- قابلیت جدا شدن تیغه: دارد  

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه