فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل UN7440

تلویزیون ال جی 55UN7440 یکی از تولیدات سری 7 ال جی در سال 2020 می‌باشد که با جدیدترین قابلیت‌ها مجهز شده است که با استفاده از آن‌ها بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد و محتواها را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار می‌دهد. این تلویزیون از وجود کیفیت تصویر فوق‌العاده 4K بهره می‌برد که این امر باعث می‌شود تا تصاویر با رزولوشن 2160×3840 پیکسل نمایش داده شوند. با قابلیت HGIG Mode می‌توانید در بازی‌ها غوطه‌ور شوید و آن‌ها را با کیفیت بالا دریافت نمایید.

Image Enhancing محتواها را بهبود می‌دهد و با وضوح بالا و تمام جزئیات در اختیار شما قرار می‌دهد. ال جی فناوری جدید FILMMAKER MODE را بر روی این تلویزیون 55 اینچ قرار داده است که با حضورش خانه‌ی شما را به سینما تبدیل می‌کند و باعث خواهد شد تا محتواها به صورت طبیعی و واقعی و کاملا سینمایی و اورجینال ارائه داده شوند و لذت تماشای تصاویر را دو چندان می‌کند.

تلویزیون 55 اینچ 55UN7440 از وجود فناوری AI Sound بهره می‌برد که باعث می‌شود تا صدا به صورت خودکار تنظیم شود و هر محتواها با تن صدای مناسب پخش خواهد شد. حضور سیستم عامل webOS در این تلویزیون 4K قدرت اجرایی آن را بالا می‌برد و به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید دسترسی سریعی به مطالب داخل آن داشته باشید. در ادامه نقد و بررسی بیشتری درباره‌ی این تلویزیون اسمارت بیان خواهد شد.

اندازه ی صفحه نمایش: ۵۵ اینچ
توان بلندگو : ۲۰ وات
نوع صفحه نمایش :ال ای دی
گیرنده دیجیتال : دارد
سال عرضه (میلادی) :۲۰۲۰
رنگ بدنه :مشکی
پورت لن : دارد
نوع صفحه: LED تخت
کیفیت تصویر: ۴K Active HDR
رزولوشن صفحه: ۳۸۴۰*۲۱۶۰
قابلیت اسمارت: دارد
سیستم عامل: WEB OS نسخه ۲۰۲۰
هوش مصنوعی ThinQ AI: دارد
نوع پنل : IPS
نسبت تصویر :۱۶٫۹
پردازشگر تصویر : ۴ هسته ای
کشور سازنده: کره جنوبی

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است