فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

تلویزیون ال جی UP7550 سایز 55 مدل 55UP7550

تلویزیون ال جی UP7550 جزء تلویزیون های هوشمند سری 7 ال جی می باشد که با کیفیت تصویر 4K در سال 2021 تولید و عرضه شده است. این تلویزیون دارای طراحی زیبایی با رنگ مشکی می باشد و از یک صفحه تخت و یک قاب تقریبا باریک تشکیل شده است. با استفاده از پایه های شاخه ای می تواند روی هر نوع میزی قرار بگیرد. همچنین می توان از یک براکت دیواری برای نصب آن روی دیوار استفاده کرد تا همانند یک تابلوی شیک روی دیوار خودنمایی کند. از آنجایی که رزولوشن تصویر در این تلویزیون 3840*2160 پیکسل می باشد، شما می توانید تصاویر را با یک کیفیت 4K UHD و به صورت طبیعی تر ببینید. علاوه بر این، فناوری های Active HDR، HLG و HDR10 Pro هم پشتیبانی می شوند که کیفیت تماشای فیلم را به طرز چشم گیری افزایش می دهند.

بهره بردن از رفرش ریت 50 هرتز هم منجر می شود تا ویدیوها و فیلم ها به صورتی صاف و یک دست منتشر شوند. برای این که بهینه ترین کنتراست برای تصاویر ایجاد شود از تکنولوژی LG Local Contrast بهره می برد. پردازنده ای شامل 4 هسته دارد که قادر است با بیشترین سرعت، محاسبات مختلف را انجام دهد. وجود همین پردازنده ی قدرتمند باعث شده است که خاصیت بسیار جالب توجه ارتقای کیفیت صوت و تصویر برای تلویزیون ال جی 55UP7550 فراهم شود. از این رو، دیگر کاربران نگران کم بودن کیفیت صدا و تصویر نخواهند بود. از همه مهم تر این که دارای سنسور کنترل روشنایی است تا کاربران حتی برای تنظیم نور و روشنایی نمایشگرشان هم به زحمت نیفتند.

تلویزیون ال جی UP7550

اگر بخواهیم مروری بر قابلیت های صوتی تلویزیون مورد اشاره داشته باشیم، می توانیم بگوییم دارای سیستم صوتی 2.0 کاناله با قدرت خروجی صدای 20 وات می باشد. توانایی تولید صدای بدون نویز و واضح را دارد. حجم صدای این تلویزیون به گونه ای است که می تواند تمام نیازهای شما را برطرف کند. اما اگر این حجم صدا کافی نبود می توانید از طریق پورت Optical و یا بلوتوث یک سیستم صوتی جداگانه یا یک ساندبار به تلویزیون متصل کنید. سیستم صوتی در این تلویزیون از فناوری های AI Acoustic Tuning، Clear Voice، AI Sound و Bluetooth Surround Ready پشتیبانی می کند. مجموعه توانایی های صوتی که برشمرده شدند همگی به تقویت، رسایی و بهبود وضوح صدا کمک می کنند. لازم به ذکر است که تلویزیون 55 اینچ ال جی UP7550 یک محصول کاملاً هوشمند است که می تواند تمامی نیازهای کاربران را به بهترین شکل پاسخ دهد.

مجهز به دستیار های صوتی گوگل و الکسا است. به علاوه ی این که قابلیت جستجوی صوتی را برای شما فراهم کرده است. به دلیل وجود سیستم عامل WebOS امکان جستجو با استفاده از مرورگر وب را فراهم کرده است، با داشتن برنامه های متعدد احتمال این که کاربران دچار کمبود برنامه های سرگرمی شوند، بسیار کم می باشد. برای ورزش کاران و ورزش دوستان دارای قابلیت دوست داشتنی Sport Alert می باشد. با استفاده از این تلویزیون دیگر نیاز به گیرنده های جداگانه ندارید به دلیل این که این تلویزیون مجهز به گیرنده های داخلی دیجیتال و DVB-S2 است. دارای پورت LAN، پورت USB و HDMI می باشد. بنابراین این تلویزیون می تواند از راه های مختلف با دیگر ابزار و دستگاه ها تعامل داشته باشد. ناگفته نماند که امکان اتصال از طریق بلوتوث و وای فای هم برای آن فراهم شده است.

مدل: 55UP7550
سال تولید : 2021
کشور سانده: مصر
کیفیت تصویر: 4K UHD
رزولوشن: 2160*3840
رفرش ریت : 50 هرتز
پردازنده : Quad Core Processor 4K
سیستم عامل : WebOS
پشتیبانی از : HDR و HDR10PRO
ارتقای تصویر با: 4K Upscaling
فناوری : Image Enhancing
قابلیت تصویر: LG Local Contrast
دارای : HGIG Mode
حالت های تصویر: 9 حالت مختلف
سیستم صوتی: 2.0 کاناله
سیستم صوتی : 2 کاناله
بلندگوهای : Down Firing
فناوری : Clear Voice
قابلیت : LG Sound Sync
Bluetooth Surround Ready: دارد
هوش مصنوعی : ThinQ
قابلیت اتصال به وای فای : دارد
فناوری های : Apple Homeki و Airplay2
مجهز به برنامه ی : LG Store
دارای فناوری : Sports Alert
قابلیت : FILMMAKER MODE
دارای درگاه های : HDMI و USB
قابلیت اتصال با : بلوتوث
سایز های تلویزیون : 43, 50, 55, 65, 75

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است