فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

تلویزیون 50 اینچ الجی مدل up7750E

تلویزیون 50 اینچ ال جی 2021 اسمارت 4k مدل 50UP7750 یکی از خارق العاده ترین و مدرن ترین محصولات ساخته شده در دهه 2021 می باشد. شرکت ال جی این تلویزیون را با توجه به متریال و امکانات فوق العاده خود وارد بازار کرده است ؛ تلویزیون ال جی دارای طراحی و دیزاین فوق العاده است که در همان دید اول می تواند دید شما را به سوی خود بکشاند بهترین تلویزیون را برای زندگی ، سبک و فضای خود دریافت کنید و بهترین تجربه سرگرمی خانگی را ایجاد کنید. با طیف وسیعی از تلویزیون‌های ال‌جی و اندازه‌های تلویزیون ، از جمله تلویزیون‌های OLED ، تلویزیون‌های هوشمند نانوسل ، تلویزیون‌های 4K و 8K در اندازه‌های مختلف ، پیدا کردن تلویزیون مناسب برای خانه‌تان ساده است. فقط چند مورد از راه‌هایی را که تلویزیون‌های LG ما می‌توانند به تغییر فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی، ورزش‌ها، مستندها و موارد دیگر کمک کنند ، کشف کنید. تلویزیون‌های OLED تلویزیون‌های OLED ال‌جی دارای بیش از 8 میلیون پیکسل هستند که به طور مستقل روشن و خاموش می‌شوند تا سیاهی کامل، بیش از یک میلیارد رنگ غنی و کنتراست بی‌نهایت را برای تجربه‌ای تماشایی ارائه دهند که شبیه هیچ‌کس دیگری نیست. تلویزیون‌های 4K: تلویزیون‌های 4K ما با داشتن HDR برای تجربه‌ای سینمایی، تصاویری غنی و واضح ارائه می‌کنند - بنابراین می‌توانید ورزش‌ها ، فیلم‌ها و موارد دیگر را همانطور که در نظر گرفته شده‌اند ببینید. علاوه بر تصاویر باورنکردنی و واقعی، رنگ‌های درخشان ، کنتراست و وضوح، صرف نظر از نوع تلویزیونی که انتخاب می‌کنید، به طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های موجود مانند LG ThinQ AI با Google Assistant و الکسا داخلی دسترسی خواهید داشت. با جمع بندی نتایج بررسی UP7600 از LG ، اجازه دهید خلاصه ای از آنچه گفته شد را بیان کنیم. تلویزیون جدید ال‌جی 55UP76006 با قیمت نسبتاً پایین ، بسته‌بندی مناسبی دارد. تلویزیون تصویری واضح و واضح با رنگ‌های زنده و واقعی دارد. تیونر سه گانه ، کنترل صوتی و طیف وسیعی از کاربردها نیز از جمله مزایای این تلویزیون است. با همراه شدن با ما شما را با ویژگ های بیشتر تلویزیون 55 اینچ ال جی 2021 اسمارت 4k مدل 55UP7600 آشنا خواهیم کرد. 

کیفیت تصویر بی نظیر تلویزیون 50 اینچ ال جی 2021 اسمارت 4k مدل 50UP7750
تلویزیون 50 اینچ ال جی 2021 اسمارت 4k مدل 50UP7750 دارای یک پنل LCD 4K با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل است که با نور پس زمینه LED مستقیم نور پس زمینه می شود. این مدل به استانداردهای HDR مانند HDR10 و HLG مجهز شده است. با این حال، مقدار روشنایی کم به کاربر اجازه نمی دهد تا کیفیت مناسبی را از تماشای چنین محتوایی دریافت کند. به طور معمول، این تلویزیون ها دارای حداکثر روشنایی در محدوده 270 تا 310 نیت هستند. در حین پخش ویدیو، هشت حالت مختلف برای انتخاب وجود دارد : استاندارد ، اقتصادی ، زنده ، ورزشی ، سینما ، حالت فیلمساز، اتاق نور متخصص و اتاق تاریک متخصص. به طور کلی، تلویزیون ال‌جی رنگ‌های زنده، طبیعی و عمق میدان فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند. هنگام به تصویر کشیدن اجسام روشن در پس زمینه سیاه عمیق ، می توان عیوب کوچکی را مشاهده کرد. تلویزیون 50 اینچ ال جی 2021 اسمارت 4k مدل 50UP7750 دارای کم نور محلی نیست. تنها بهینه‌ساز نور پس‌زمینه LG Local Contrast وجود دارد که برای کنتراست خوب کافی نیست. تلویزیون 50 اینچ ال جی 2021 اسمارت 4k مدل 50UP7750 از ماتریس IPS استفاده می کند که کنتراست بومی بسیار پایین تری نسبت به ماتریس VA دارد. در نتیجه، ناحیه سیاه اغلب خاکستری تیره به نظر می رسد. این امر به ویژه هنگامی که در یک اتاق تاریک مشاهده می شود قابل توجه است. مجموعه ای غنی از تنظیمات رنگ تا حدودی این کاستی ها را صاف می کند. بسته به سلیقه خود ، مطمئناً تنظیمات مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد. به طور کلی ، تلویزیون های UP7600 پس از تنظیم تصویر ، قادر به بازتولید کیفیت بسیار خوبی هستند. 

داشتن صدای رسا در تلویزیون اسمارت ال جی 50UP7750
وقتی صحبت از صدا می شود، تلویزیون صفحه تخت با این قیمت کیفیت صدای چندانی ندارد. به دلیل طراحی آن امکان پذیر نیست. با این حال ، در مقایسه با سایر تلویزیون ها ، تلویزیون 50 اینچ ال جی 2021 اسمارت 4k مدل 50UP7750 صدای متعادل خوبی دارد. دو بلندگوی 10 واتی هر کدام قدرت کافی برای ارائه صدای خوب برای تماشای تلویزیون روزانه دارند. در مورد کیفیت صدا ، هنگام گوش دادن به برنامه های موسیقی و همچنین در هنگام تماشای فیلم با صدای چند کاناله ، فاقد کیفیت صوتی خواهد بود. نقطه ضعف اصلی عدم وجود فرکانس پایین است. به دوستداران صدای با کیفیت توصیه می شود که یک نوار صوتی خارجی دریافت کنند. به عنوان مثال ، نوار صوتی LG SN6Y توان کل 420 وات را ارائه می دهد و دارای یک ساب ووفر بی سیم است. در صورت تمایل می توانید آن را به تلویزیون خود وصل کرده و با کنترل از راه دور تلویزیون آن را کار کنید. صدای فراگیر بی سیم هرگز آسان تر نبوده است. برای تجربه صدای فراگیر واقعی بدون سیم ، هر بلندگوی بلوتوث سازگار یا حداکثر دو بلندگو ، از جمله بلندگوهای LG XBOOM را وصل کنید.

برند : ال جی
مدل : 50UP7750
سال تولید : 2021
کشور سازنده : کره
- مشخصات نمایشگر :
صفحه نمایش : LED
کیفیت تصاویر : 4k
سایز صفحه نمایش : 50 اینچ
نوع صفحه : تخت
رزولوشن : 2160×3840
نرخ نوسازی تصاویر : 120 هرتز
قابلیت HDR : دارد
- مشخصات سیستم صوتی :
سیستم صوتی : 2 کاناله
خروجی صدا : 20 وات
تعداد بلندگو : 2 عدد
تکنولوژی های صوتی :
Dolby AC4
Ultra Surround
Dolby Digital Plus (EAC3)
HE-AAC
Dolby Digital (AC3)
خروجی صوتی اپتیکال : دارد
- ورودی و خروجی :
تعداد ورودی HDMI : 3 عدد
ورودی USB : 3 عدد
ورودی LAN : دارد
ورودی RF : دارد
بلوتوث : دارد
مرورگر وب : دارد
- مشخصات فنی
پردازنده : 4 هسته ای
سیستم عامل : WEBOS
برق مورد نیاز : AC 100-240V 50/60Hz
مصرف انرژی : 92 وات
سایر ویژگی ها : قابلیت نصب برنامه، ریموت کنترل هوشمند، قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث، دستیار صوتی، جستجوی صوتی، دستورات صوتی، قابلیت اتصال به موبایل، قابلیت انتقال صدای تلویزیون به موبایل، پشتیبانی از Apple Airplay، پشتیبانی از Apple HomeKit، پشتیبانی از اینترنت اشیاء (IoT)، پشتیبانی از DLNA، راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)، قابلیت ضبط برنامه (PVR)، تله تکست

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است