فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

سرویس قابلمه 19 تکه فوما 673

گارانتی 18 ماه گارانتی قطعات شرکت مدیا سرویس

زمان تحویل : 5-7 روز کاری

قیمت :


6,800,000 تومان

تعداد :

مهم ترین ویژگی های قابلمه های سرویس فوما FU673 این است که غذاهای شما را با مقدار روغن کمی سرخ می کند که در واقع این کار باعث می شود اولا روغن کمی برای سرخ کردن صرف کند دوما به سلامت شما کمک می کند در نتیجه کسانی که به سلامت خود اهمیت زیادی می دهند و یا دوست دارند غذاهای سالم و خوشمزه ای برای خانواده شان آماده کنند این سرویس فوما بسیار مناسب می باشد. ضمن شما به وسیله ی این ماهی تابه ی FU673 می توانید تمام سبزیجات با مقدار کمی آب بپزید. یکی از ویژگی های قابل توجه این سرویس می توان به ضد مواد سرطان زا ان اشاره کنیم. همچنین این ظروف سرامیک فوما قابلیت گرمای غذای آماده شده را حفظ می کند که به مرور زمان زیادی غذای شما گرم باقی می ماند. از آنجایی که این سرویس فوما می تواند حرارت خود را به راحتی انتقال دهد در نهایت یکی از بهترین ظروف های آشپزخانه می باشد و این قابلمه های FU673 از لحاظ انتقال گرما شبیه ظرف های سفالی می باشند با تفاوت آنها در این است که قابلمه های فوما مقاوم تر هستند.
   
کارایی و قابل استفاده بر روی گازها Efficiency and use it on gases
سرویس فوما FU673 به کاربران خود اجازه می دهد انواع غذاهای مورد علاقه از جمله آبکی و سرخ کردن و غیره را آماده کنند. به عبارت دیگر به وسیله ی ماهی تابه ی دو طرفه ای شما می توانید غذاهای مانند: ماهی و کباب که سرخ کردن آنها مشکل می باشد به صورت کامل سرخ کنید و حتی این ماهی تابه ی رژیمی می تواند انواع کیک را برای شما آماده کند اما توجه داشته باشید شعله ی آن باید بسیار کم باشد تا کیک شما به صورت کامل پخته شود به طور کلی این قابلمه ها و ماهی تابه ها طعم و عطر غذای شما را حفظ می کنند و از خوردن کیک ها آماده شده را لذت ببرید. همچنین این قابلمه ها و ماهی تابه ی رژیمی اف یو 673 بر خلاف قابلمه های دیگر می توان به راحتی بر روی گازهای هالوژن و برقی به کار برود و حتی این قابلمه های فوما نیز می توان بر روی گاز های معمولی استفاده شود. یکی از ویژگی های سرویس فوما FU673 این است که می توان در ماشین ظرف شویی شستشو شود.
 
نکات های مربوطه اف یو 673 Related Tips
به یاد داشته باشید هرگز از اسکاچ های سیم دار برای شستن این قابلمه ها استفاده نکنید زیرا به مرور زمان خش های آنها بزرگتر می شود در نتیجه حفره های بزرگی را ایجاد می کند که باعث می شود غذای شما به آن بچسبد و یا غذای شما بسوزد به طور کلی اگر شما پس از سالها از این قابلمه ها استفاده درستی را بکنید قابلمه های شما به مرور زمان براق باقی می ماند. همچنین استفاده از این قابلمه های سرامیکی ذکر شده هیچ وقت ظروف های سرامیکی داخل هم دیگر قرار ندهید زیرا این کار باعث می شود لایه سرامیک تختانی آن آسیب ببیند و حتی نیز ممکن است پوشش رنگ ظرف فوقانی آن نیز آسیب ببیند . در هنگام درست کردن غذاها به وسیله ی این قابلمه ها باید از یک قاشق های چوبی و نایلون استفاده کنید. به عبارت دیگر بعد از آماده شدن غذاهای مورد علاقه به وسیله ی قابلمه های FU673 حتما آن را به وسیله ی یک دستگیره جا به جا نمایید.
    
ویژگی های دسته ی قابلمه ها Category
علاوه بر این که هر یک از قابلمه های FU673 دارای یک سر محکم و با رنگ نقره ای است بلکه هر یک از این قابلمه های فوما قادر به یک دسته ی محکم و با عمر طولانی می باشد در واقع این دسته ها از جنس خود بدنه ی قابلمه ها ساخته شده است در نتیجه دسته ی این قابلمه های سرویس اف یو 673 با حرارت زیاد از بین نمی رود به طور کلی در برابر حرارت زیاد مقاومت می کند. از دیگر ویژگی های این دسته قابلمه های سرویس فوما FU673 این است که بسیار خوش دست می باشد که شما به وسیله ی یک دستگیره به راحتی می توانید آن را جا به جا نمایید. از آنجایی که ماهی تابه ی این سرویس فوما نیز مجهز به یک دسته باریک و محکم می باشد و شما به راحتی می توانید این ماهی تابه را برگرداندید.

مشخصات طراحی FU673 Designing
سرویس فوما FU673 قادر به 5 قابلمه و یک ماهی تابه با قطر های مختلف می باشد در نتیجه قطر قابلمه ی بزرگ آن 32 سانتی متر و قطر قابلمه ی نسبتا بزرگ این سرویس 28 سانتی متر و قابلمه ی متوسط به قطر 24 سانتی متر و قابلمه ی نسبتا کوچک آن به قطر 20 سانتی متر و قطر قابلمه ی کوچک این سرویس 16 سانتی متر است. به علاوه ماهی تابه ی این سرویس فوما دارای قطر 32 سانتی متر می باشد به طور کلی همه ی این قابلمه ها و ماهی تابه از یک پوشش سرامیک و یک روکش نچسب ساخته است در نهایت با این قطر های مختلف و پوشش فوق العاده شما می توانید انواع غذاهای مورد علاقه را در آنها درست و از خوردن غذاها درست شده به وسیله ی قابلمه های فوما FU673 لذت ببرید. علاوه بر این که این سرویس فوما از یک پوشش فوق العاده محکم ساخته شده است بلکه از یک ظاهر بسیار شیک و مدرن  و با رنگ سیاه ورنی برخوردار می باشد و کار کردن با این نوع قابلمه ها بسیار راحت است. همچنین سرویس اف یو 673 دارای یک سر محکم از جنس مرغوبی و با رنگ نقره ای می باشد که نیمه ی آن از جنس یک شیشه محکم است که این شیشه به شما اجازه می دهد از وضعیت پختن غذاهای خود آگاه شوید. از دیگر ویژگی های سر این قابلمه ها می توان به مانع سرد شدن غذاها اشاره کنیم به طور کلی این سر باعث می شود هوای داخل آن به بیرون خارج نشود. از آنجایی که سرویس فوما FU673 مجهز به قابلمه های متعددی است بلکه این سرویس قادر به 7 عدد ملاقه ی آشپزی کردن و از جنس نایلون می باشد.
 

نام تجاری : فوما
نوع وسیله : سرویس قابلمه ها
نام مدل : FU673
نام ساخت کشور : ژاپن

قابل استفاده بر روی گازهای اف یو 673 Usable on gases
گاز هالوژن : بله
گاز برقی : بله
گاز معمولی : بله بع673
لطفا از سایت www.banehmarket.com دیدن نمایید.
قابل شستشو در ماشین ظرف شویی : بله

مشخصات طراحی Designing
نوع پوشش : سرامیک
رنگ بدنه : سیاه
تعداد قابلمه : 5 عدد
تعداد ماهی تابه : یک عدد
نوع ماهی تابه : ماهی تابه ی رژیمی
تعداد ملاقه ها : 7 عدد
جنس ملاقه ها : نایلون

مشخصات اندازه ی قابلمه ها FU673 Size
اندازه ی قابلمه ی بزرگ : 32 سانتی متر
اندازه ی قابلمه ی نسبتا بزرگ : 28 سانتی متر
اندازه ی قابلمه ی متوسط : 24 سانتی متر
اندازه ی قابلمه ی نسبتا کوچک : 20سانتی متر
اندازه ی ماهیتابه کوچک : 16 سانتی متر
اندازه ی ماهیتابه دو طرفه ای: 32 سانتی متر
 
لوازم جانبی همراه accessories
7 دسته ملاقه

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است