فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

اتو بخار پاناسونیک مدل NI-JW670

اتو یک وسیله ضروری برای هر خانه ای است. به همین خاطر تولید کننده های لوازم خانگی مختلفی انواعی از اتو ها را با ویژگی ها و قابلیت های متنوع طراحی و تولید کرده اند تا نیاز های کاربر را رفع کنند. اتو بخار مدل NI-JW670 یکی از اتو بخارهای برند معروف پاناسونیک است که بسیار زیبا طراحی شده و با وزن کمی که دارد بدون خستگی می توانید اتو کنید. این مدل اتوبخار دارای 2500 وات توان می باشد.در ادامه ویژگی های بیشتری از این محصول را بررسی می کنیم.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده که هنگام اتوکشی لباس هایتان، لباس هایتا براق شده و جلوه ای بدی پیدا می کنند، درهنگام خرید اتو باید به جنس کفی آن دقت کنید. اتو بخار پاناسونیک مدل NI-JW670 از کفی جنس سرامیک بهره می برد و یکی از مزیت های این کفی برق نیافتدن البسه بعد از اتو کشی می باشد. کفی این مدل از نوع کفی 360 درجه دو لبه است یعنی اتو در هر دوطرف دارای لبه تیز می باشد که اتوکشی را آسان تر کرده و با این نوع کفی هنگام اتوکشی لباس جمع نمی شود. همچنین این نوع کفی علاوه بر اینکه دارای سوراخ های زیادی در کف اتو می باشد و بخار 360 درجه را فراهم می کند.

اتو بخار پاناسونیک مدل NI-JW670

اتو بخار مدل NI-JW670 به بخاردهی عمودی مجهز است که یکی از قابلیت های ویژه این محصول به شمار می رود. این نوع بخاردهی امکان اتو کردن البسه را بدون اینکه اتو به لباس بخورد را فراهم می کند و شما می توانید پرده ها یا لباس های مجلسیتان را بدون نگرانی اتو کنید. از اسپری آب برای پاشیدن آب بر روی لباس برای از بین بردن چروک های عمیق نیز می توانید استفاده کنید. برای استفاده از اسپری آب از دکمه ای که بر روی دسته اتو قرار گرفته است، استفاده کنید.

از قابلیت های اتو بخار پاناسونیک مدل NI-JW670 به وجود سیستم ضد چکه و سیستم ضد رسوب می توان اشاره کرد. در هنگام انتخاب اتو به وجود این دو قابلیت در اتو دقت کنید. زیرا سیستم ضد رسوب از رسوبات را از بین برده و مانع از گرفتگی سوراخ های بخار می شود. بنابراین عملکرد بهتری از دستگاه حتی بعد از گذشت مدت زمانی از استفاده اتو خواهید دید. سیستم ضد چکه هم از چکه کردن آب مخزن در هنگام اتوکشی که بسیار آزار دهنده است و باعث لک شدن لباس ها می شود، جلوگیری می کند.

ابعاد:  120 × 165 × 275 میلی‌مترابعاد:
جنس کف :   سرامیک
وزن :   1.7 کیلوگرم
دارای تنظیم میزان بخاردهی    
دارای مخزن آب    
گنجایش مخزن آب:  200 میلی لیتر
دارای اسپری آب    
دارای سیستم ضد چکه    
دارای بخاردهی عمودی    
دارای سیستم ضد رسوب    
طول کابل برق: 1.8 متر
ولتاژ ورودی: 220-240 ولت
توان مصرفی:    2000 تا 2500 وات
 

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است