فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

خردکن فیلیپس HR1398

خردکن فیلیپس مدل HR1398 یکی از خرد کن های با کیفیت از برند کار بلد کشور هلند است. این کمپانی توانسته با ارائه ی محصولات با کیفیت درمدل های مختلف انتخاب را برای کاربران بسط بدهد. اگر دوست دارید خردکن شما از ظرفیت بالایی برخوردار باشد، قطعا بهترین انتخاب، خردکن فیلیپس مدل HR1398 است، چرا که این خردکن با ظرفیت 1.5 لیتری همراه شده و عملیات خرد کردن را نیز آسان تر کرده است. این دستگاه از موتور فوق العاده قدرتمند 400 وات بهره می برد. این توان امکان خرد کردن موادی همچون سیب زمینی، پیاز، آجیل، سبزیجات و… را فراهم می آورد و در عرض چند ثانیه بطور یکدست خرد و برای طبخ آماده می کند.

کار کردن با این دستگاه بسیار ساده است و با گذاشتن در یا درواقع همان موتور دستگاه روی ظرف، تیغه‌ها درگیر قدرت موتور شده و با فشار دادن قسمت بالایی که در این مدل به رنگ‌های خاکستری و مشکی است. به‌عنوان دکمه عمل می‌کند به چرخش در می‌آیند. خرد کن فیلیپس همچنین از سیستم ایمنی پیشرفته جهت باز نشدن درب در حین کار نیز بهره مند گردیده و این ویژگی سبب می شود تا زمانی که تمامی قطعات و تیغه ها به درستی متصل نشده دستگاه روشن نشود.

خردکن فیلیپس مدل HR1398 از طراحی کاملا مدرن و شیکی برخوردار است. این خردکن با وجود ظرفیت بالا از طراحی جمع و جوری بهره برده و به راحتی در هر قسمت کابینت آشپزخانه جای می گیرد. بدنه ی خردکن با رنگ مشکی پوشیده شده و کاسه ی آن از جنس پلاستیک مدرج و کاملا شفاف جهت مشاهده آسان محتویات داخل به کار رفته است. این خرد کن شامل دسته ی مشکی است که جابجایی با آن بسیار آسان شده است.

برند :فیلیپس
ساخت کشور :ترکیه
رنگ :مشکی
توان مصرفی :400 وات
جنس بدنه :پلاستیک
چرخش دو طرفه :ندارد
عملکرد پالس (Pulse) :دارد
محفظه برای نگهداری سیم برق :ندارد
قابلیت شستشو تمامی لوازم جانبی دستگاه داخل ماشین ظرفشویی :دارد
ایمنی دستگاه :معمولی
جنس ظرف خردکن :پلاستیک
گنجایش خردکن :1500 میلی لیتر
نوع تیغه ها :تیغه های چهار پره
جنس تیغه ها :استیل ضد زنگ
عملکرد توربو (Turbo) :ندارد
تنظیمات سرعت :ندارد
مشخصات ابعاد و وزن
عرض :200 میلی متر
ارتفاع :300 میلی متر
عمق :200 میلی متر
وزن :1.7 کیلوگرم

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه