فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

کارواش کارچر مدل k4 power

کارواش کارچر مدل k4 power   نام های بسیاری برای دستگاهی که امروزه ما آن را با نام کارواش می شناسیم وجود دارد. واترجت، آب پاش فشار قوی و یا کارواش کارچر مدل k4 دستگاهی قدرتمند است که اگرچه آن را ایده آل برای مصرف خانگی می دانند، اما قطعا می توان آن را یک دستگاه نیمه صنعتی دانست که حتی برای شرکت هایی که دارای اتومبیل های فراوان هستند، نیز استفاده شود. در زیر به بررسی این کاروشا و جزئیات آن خواهیم پرداخت:

قدرت فشار آب خروجی، حداکثر تا 130 بار می باشد. البته در این مدل می توان قدرت فشار آب را کنترل نمود که کاربردهای بسیار فروانی دارد. برای مثال هنگام شستشوی اتوموبیل ای بتونه کاری شده و یا هر نوع سطوح حساس دیگری می توان فشار آب خروجی را تنظیم نمود. علاوه بر این هنگام استفاده از مواد شوینده نیز می توان این فشار را روی حداقل گذاشت تا مواد شوینده تاثیر خود را برای تمیزی بهتر روی سطح، بگذارند.
اگر چه وزن دستگاه زیاد است و حدود 12.3 کیلوگرم است اما توجه به چند نکته الزامیست: اول اینکه طول شلنگ فشار قوی دستگاه حدود 6 متر است که شعاع عملیاتی نسبتا خوبی را به دستگاه می دهد. دوم اینکه دستگاه مجهز به چرخ هایی است که حمل ونقل آن را بسیار راحت تر می کند. سوم اینکه دبی خروجی آن حدود 7 لیتر در دقیقه است و یمتواند ب مدت 80 دقیقه به طور مداوم کار کند که براحتی فضای 50 متری را می توان در عرض 1 ساعت کاملا با آن تمیز نمود.

به لطف تکنولوژی Plug 'n' clean براحتی و با یک حرکت می توان، ظرف حاوی مواد شوینده را در پشت دستگاه در مکان تعبیه شده، قرار داد و از مواد شوینده داخل آن استفاده نمود. بر خلاف روش های قبلی که یا از یک شلنگ جهت مکش مواد شوینده استفاده م یوشد و یا دارای مخزن بود، اینبار مخزن مواد شوندیه همان ظرف حاوی مواد شوینده است.
در بالا به عملکرد مداوم 80 دقیقه ای اشاره شد. این عملکرد به لطف سیستم خنک کننده موتور امکان پذیر است که در این مدل تعبیه شده است. موتور 1800 واتی قدرتمند،آب را با فشار 130 بار خارج می کند و پیوسته با سیستم مورد نظر، توسط آب، خنک می شود. ناگفته نماند که این مدل از کارواش های کارچر دارای موتور دینامی می باشند.
نازل ها: نازل جرم زدا با فرم سوزنی برای سطوحی مانند نما ، جلبک ، شیروانی ، آلودگی و جلبک کف سنگ ، دیوار و کف استخر ( با فاصله حداقل 60 سانتی متر ) دیوار نما سنگ با بتن اضافه خشک شده بر روی سطوح ، ادوات کشاورزی فلزی و چوبی ، ادوات ساختمان سازی چوبی و فلزی و مشابهات و همچنین نازل کارتکی یا کارواشی برای سطوحی مانند بدنه ماشین به همراه این دستگاه عرضه می شود.
ناگفته نماند که به قطعیت می توان گفت که کرشر، کارچر، کرچر، کارشر و یا هر تلفظی که برای karcher وجود دارد، قوی ترین شرکت تهیه وسایل و تجهیزات مربوط به نظافت و پاکیزگی در کل دنیا می باشد.

معرفی کامل کارواش خانگی کارچر مدل K4

در مدل های قدیمی تر مانند k2 , k3 از دور روش برای استفاد از مواد شوینده استفاده می شد. یا از شلنگ پشت دستگاه جهت مکش مواد شوینده استفاده می شد و یا کارواش، مجهز به مخزن مواد شوینده بود. اما در کارواش کارچر k4 مخزن مواد شوینده همان ظرف حاوی این مواد می باشد که با یک حرکت می توان آن را در مکان تعبیه شده در پشت دستگاه قرار داد و یا آن را بیرون آورد و دوباره پر کرد. این تکنولوژی از دو جهت قابل بررسی است. اول اینکه از نیروی جاذبه زمین نیز برای ترکیب شدن مواد شوینده با آب استفاده خواهد شد و نیاز به کشش کمتری توسط پمپ خواهد بود، دوم اینکه به کمپکت بودن دستگاه نیز کمک کرده و فضای کمنری را اشغال می کند.

Vario Power jet   

دو عدد سری به همراه این کارواش کارچر وجود دارد. سر یا نازل سوزنی، که آب را قادرت بیشتری و به صورت تیز بیرون می دهد. از این نازل سوزنی برای تمیز کردن کف سخت مانند سرامیک، نما، کف و ... استفاده می شود. اما برای سطوح نرم و حساس مانند ماشین و اتوموبیل، جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به رنگ و بدنه، بهتر است از نازل vario power استفاده شود که یم توان به آن نازل کارتکی یا کارواشی نیز گفت. این نازل کارتکی، قابل تنظیم برای ترکیب آب و مواد شوینده نیز می باشد.

قابلیت خنک شدن اتوماتیک

با استفاده کارواش K4 کارچر، در هر ساعت می توان فضایی به مقیاس 30 متر مربع را به طور کامل تمیز نمود. جالب اینجاست که این کارواش، قابلیت کار کردن به مدت 80 دقیقه را به طور مداوم دارد، بدون آنکه هیچ آسیبی به دستگاه وارد شود. اما چطوری این امکان پذیر است؟ به لطف سیستم خنک شدن با آب سرد که در این کارواش کارچر تعبیه شده است، کارواش در حین کار به طور مدوام خنک خواهد شد و دیگر هیچ آسیبی به موتور 1800 واتی آن وارد نخواهد شد. این موتور از نوع دینامی می باشد.

کارواش کارچر k4قابلیت حمل ساده

وزن دستگاه 12.3 کیلوگرم است و دو چرخ بزرگ زیر آن تعبیه شده است که حرکت دادن آن را بسیار آسان کرده است. شلنگ آب این کارواش 6 متر طول دارد و همچنین می توان سیم برق را روی بدنه، در مکانی که برای جمع آوری سیم تعبیه شده است، براحتی جمع آوری نمود. این ویژگی ها، نگه داری و همچنین حمل و نقل دستگاه را بسیار آسان کرده است. همچنین محل اتصال شلنگ آب اب کارواش طوری طراحی شده است،که بسیار سریع می توان آن را وصل و یا جدا نمود.

ابعاد : 31 × 39 × 58 سانتی متر
وزن : 12.3 کیلوگرم
توان : 1800 بار
نوع موتور : القایی
بازه توان : 1500-2000 وات
قدرت فشار آب : 130 بار
حداکثر گرمای آب : 30 درجه سانتی گرداد
طول شلنگ : 6 متر
حداکثر دبی آب : 7 لیتر در دقیقه
بازه حداکثر دبی آب : 0-50 لیتر در دقیقه
فیلتر رسوب گیر : دارد
شیر اطمینان قطع کن خودکار : دارد
صرفه جویی در مصرف آب : دارد
جنس بدنه : پلاستیک
دستگیره حمل و جابجایی : دارد
محل قرارگیری لوازم جانبی : دارد
دسته ی اب پاش با فشار بالا Vario Power Jet : دارد
تفنگ با فشار بالا، 120 Q Vario Power Jet : دارد
مخزن تمیزکننده قابل جدا شدن : دارد
فیلتر یکپارچه آب : دارد
اقلام همراه : نازل شستشوی دیوار Dirt Blaster، نازل شستشوی کارتکی، تفنگ آب پاش با قفل - فیلتر ورودی آب
سایر مشخصات : مجهز به فیلتر آب جهت مراقبت از موتور دستگاه در مقابل کثیفی و رسوب، مکان جمع آوری سیم، دارای استاندارد IPX5 ، مجهز هب سیستم خنک کننده اتوماتیک با استفاده از آب سرد،محهز به تکنولوژی استفاده از مواد شوینده plug 'n' clean

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه