فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

اسپرسوساز دلونگی مدل Dinamica Plus ECAM 370.95.T

اسپرسو سازهای مختلفی با کارایی و عملکردهای متنوعی تا به امروز تولید و عرضه شده‌اند. اما محصولی که می‌خواهیم معرفی کنیم تفاوت عمده‌ای با دیگر اسپرسوسازها دارد و آن را ابتدا در ظاهر مدرن، شیک و پیشرفته آن مشاهده خواهید کرد. اسپرسو ساز دلونگی ECAM 370.95 S یک دستگاه حرفه‌ای و تمام اتوماتیک بوده که امکان تهیه نوشیدنی‌های مختلف را برای شما فراهم می‌کند و می‌توان گفت با وجود این دستگاه در آشپزخانه یک کافی‌شاپ خانگی مجهز خواهید داشت.

این اسپرسوساز دارای توان 1450 وات با فشار پمپ 19 بار می‌باشد که جزء اسپرسوساز های کم مصرف و در عین حال حرفه‌ای در بازار شناخته شده است. این دستگاه دارای صفحه نمایش رنگی و تمام لمسی به اندازه 3.5 اینچ از نوع TFT  است که کارایی آسانی دارد و شما را از هرگونه باریستا بی نیاز می‌سازد و به راحتی تنها با یک لمس نوشیدنی‌های بسیار با کیفیتی را برای شما آماده می‌کند.

این اسپرسو ساز دلونگی مجهز به آسیاب بوده که دانه‌های قهوه را به بهترین شکل ممکن برای شما پودر و آماده می‌نماید. از دیگر قابلیت‌های این اسپرسو ساز می‎‌توان به اتصال به Wifi اشاره کرد که امکان کنترل از راه دور دستگاه را برای شما فراهم کرده و دکمه‌ی My Function که دستورالعمل‌های مورد نظر را ذخیره کرده و از این رو به راحتی از آن استفاده نمایید. سیستم لمسی هوشمند Dinamica Plus نوشیدنی‌های مورد علاقه ی شما را ذخیره کرده و امکان تهیه هر نوع نوشیدنی را در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما فراهم می‌کند.

از دیگر امکانات این اسپرسوساز می‌توان به مخزن آب آن اشاره کرد که ظرفیتی 1.8 لیتری دارد و مجهز به فیلتری برای تصفیه آب بوده که ناخالصی و املاح آب را برای تهیه یک نوشیدنی باکیفیت از بین می‌برد.

طراحی مدرن و منحصر به‌فرد
با دیدن اسپرسو ساز دلونگی ECAM 370.95 S اولین چیزی که در ذهنتان به وجود می‌آید یک دستگاه مدن و شیک بوده که طراحی بی‌نظیر آن هر ببینده‌ای را به خود مجذوب می‌کند. این دستگاه بدنه‌ای به رنگ سیلور بوده که با دیزاین و وسایل آشپزخانه شما به راحتی ست می‌شود. این دستگاه دارای صفحه نمایش رنگی و تمام لمسی به اندازه 3.5 اینچ از نوع TFT  است که کارایی آسانی دارد.

قسمت اسپرسو ساز این محصول در وسط دستگاه بوده و مجهز به 2 نازل خروجی است. نازل بخار این دستگاه نیز در قسمت چپ دستگاه واقع شده و مجهز به مخزنی برای نگه‌داری شیر است. سینی چکه‌گیر این دستگاه استیل ضد زنگ بوده که نگرانی شما را از ریختن نوشیدنی‌ها بر روی کابینت و دیگر سطوح برطرف می‌کند.

حجم مخزن آب: 1.8 لیتر
فشار بخار: 19 بار
قدرت توان مصرفی: 1450 وات
صفحه نمایشگر: LCD TFT
مخزن آسیاب: 300 گرم
صفحه نمایش لمسی
جنس بدنه: استیل و پلاستیک
قابلیت تنظیم بخار خروجی
گرم نگه دارنده فنجان
سینی چکه گیر
عملکرد Smart One Touch
12 حالت آسیاب
منوی شخصی خانواده
قابلیت تنظیم میزان بخار
خاموش شدن خودکار
کنترل غلظت قهوه
تهیه نوشیدنی‌های: اسپرسو، کاپوچینو، لاته ماکیاتو، نسکافه

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است