فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

اسپرسوساز دلونگی PrimaDonna Elite مدل ECAM 650.75.MS

اگر به قهوه و انواع آن علاقه ی خاصی دارید وجود یک اسپرسوساز برای شما لازم است تا قهوه با کیفیتی میل کنید.اگر به دنبال اسپرسوسازی با همه ی امکانات میگردید پیشنهاد ما به شما «اسپرسوساز دلونگی مدل ECAM 650.75» میباشد

«اسپرسوساز دلونگی مدل ECAM 650.75» محصولی با کیفیت و با طراحی جذاب از برند دلونگی میباشد.

«اسپرسوساز مدل ECAM 650.75» یکی از تکمیل ترین اسپرسوسازهایی است که تا به حال دیده اید،این مدل بسیار مناسب کافی شاپ ها میباشد.«مدل ECAM 650.75» دارای آسیاب قهوه داخل خود میباشد و شما میتوانید دانه های قهوه را داخل آن ریخته بدون اینکه از قبل آسیاب کنید این دستگاه کار آسیاب را نیز انجام میدهد.

این مدل دارای یک مخزن شیشه ای و یک دسته جداگانه مخصوص آب جوش و شیر دارد که به راحتی جدا میشود و هر نوشیدنی که بخواهید میتوانید تهیه کنید.«اسپرسوساز دلونگی مدل ECAM 650.75» دارای یک مخزن شیر درجه بندی شده میباشد برای تولید کف شیر بیشتر که بسیار فوق العاده میباشد.

همچنین در قسمت بالای دستگاه که جای دانه های قهوه میباشد دارای قسمتی برای استفاده از پودر قهوه میباشد.در قسمت راست این دستگاه مخزن آب آن قرار دارد که باید آن را پر از آب بکنید،و در قسمت جلوی آن کشوی تخلیه تفاله قهوه قرار دارد.

این مدل دارای یک LED لمسی میباشد که به شما امکان تهیه هر نوشیدنی که بخواهید میدهد،حتی آب جوش.واحد های اندازه گیری اسپرسو شات میباشد که معادل ۲۵ الی ۳۰ میلی لیتر (سی سی) میباشد.

حجم مخزن آب: 1.8 لیتر
فشار بخار: 15 بار
قدرت توان مصرفی: 1450 وات
صفحه نمایش: لمسی رنگی 4.3 اینچی TFT
گرم نگه دارنده
سینی چکه گیر
تنظیم آسیاب در 13 حالت
مخزن آسیاب: 400 گرم
تنظیم میزان غلظت قهوه
قابلیت تولید کف شیر
قابلیت استفاده از:دانه قهوه، پودر قهوه
نازل بخار
آسیاب قهوه
مخزن شیر
تعداد نازل قهوه: دو عدد
عملکرد تمیز کردن خودکار
سیستم گرم کردن فنجان
سیستم خاموشی خودکار
امکان استفاده از قهوه از قبل آسیاب شده
تهیه نوشیدنی‌های: آب جوش , اسپرسو , کافه لاته , کاپوچینو , ماکیاتو , ریسترتو , لانگو , شیر گرم , فلت وایت

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است