فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWN-9654AJ ظرفیت 9.6 کیلوگرم

ماشین لباسشویی دوقلو پاکشوما 9 کیلویی مدل PWT-9654AJ یک لباسشویی نیمه اتوماتیک درب از بالا با فناوری حباب ساز و ظرفیت 9.6 کیلوگرم با رنگ سفید است.

پاکشوما از شرکتهای قدیمی ایران است که در ساخت انواع لوازم خانگی فعالیت دارد. از محصولات مهم شرکت پاکشوما باید به لباسشویی اشاره کرد. ماشین لباسشویی های پاکشوما هم اتوماتیک و هم نیمه اتوماتیک دارد. لباسشویی نیمه اتوماتیک پاکشوما به لباسشویی دوقلو معروف است. باکیفیت ترین لباسشویی دوقلو به شرکت پاکشوما تعلق دارد و در ایران رقیب ندارد.

ماشین لباسشویی دوقلو پاکشوما 9 کیلویی مدل 9654J
ماشین لباسشویی دوقلو از یک مخزن برای شستشو و یک مخزن برای آبکشی تشکیل شده است. لباسشویی دوقلو یکی از دستگاه های ارزان است که در ظرفشتهای مختلف تولید می شود. لباسشویی96549 از ظرفیت 9.6 کیلوگرم برخوردار است به همین جهت بهترین وسیله شستشوی پتوی دونفره و تک نفره است.

ماشین لباسشویی دوقلو پاکشوما

برنامه های لباسشویی و موتور قدرتمند
لباسشویی دوقلو 9.6 کیلویی پاکشوما دارای 3 برنامه شستشو است که به واسطه آن می توان برنامه های شستشو را براساس نیازمان تنظیم کرد. دستگاه فوق دارای دو موتور مجزا است که یکی برای شستن و دیگری برای خشک کردن است. میزان خشک کن این دستگاه 80 درصد است. قدرت خشک کن قابل تنظیم است. موتور دستگاه 800 دور در دقیقه حرکت می کند به همین جهت تا 80 درصد خشک کن دارد.

ویژگی های خاص لباسشویی دوقلو پاکشوما
ماشین لباسشویی دوقلو به نظر خیلی ساده است اما مانند یک دستگاه تمام اتوماتیک عمل می کند. اگر هنگام کار با دستگاه فراموش کردید که لباسی را درون مخزن بیاندازید می توانید حین کار، درب لباسشویی را باز کرده و بدون مشکل، لباس را اضافه کنید. فیلتر جذب پرز لباسها، خصوصا پتو و پالتوها باعث افزایش کارایی دستگاه می شود.

سیستم ایرجت در لباسشویی دوقلو پاکشوما
ماشین لباسشویی دوقلو پاکشوما 9 کیلویی دارای سیستم ایرجت است. یعنی هوای درون لگن را با سرعت به گردش در می آورد که در خشک کردن بیشتر لباس کمک می کند. فناوری ایرجت برای اولین بار توسط شرکت پاکشوما در لباسشویی دوقلو استفاده شد.

مارک:  پاکشوما
مدل:  PWT-9654AJ
ظرفیت:  9.6 کیلوگرم
نوع مخزن:  دوقلو
تعداد دور موتور:  800 دور در دقیقه
رنگ : سفید
جنس بدنه:  پلاستیک
ابعاد:  100x820x480 میلی‌متر
اندازه دهانه درب:  310x 400 میلی‌متر
زاویه باز شدن درب : 90 درجه
قابلیت اضافه کردن لباس حین کار:  دارد
تعداد موتور : 2 موتور
ایرجت:  دارد
تنظیم زمان خشک کردن:  دارد
پمپ تخلیه:  دارد
فیلتر جذب پرز لباس:  دارد
تعداد برنامه شستشو:  3 برنامه
جباب ساز:  دارد

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است