فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

یخچال و فریزر چهار درب پاکشوما مدل P190W

یخچال ساید بای ساید چهار درب پاکشوما مدل P190 یکی از ساید های جذاب و دوست داشتنی این برند است. پاکشوما یک برند ایرانی است که لوازم خانگی بسیار با کیفیت و شکیلی را ارائه میدهد. از مدل های جذاب این برند میتوان به یخچال چهار در اشاره کرد که با داشتن ظرفیت تقریبی ۳۴ فوت در رده ساید بای ساید های سایز بزرگ با امکانات فراوان قرار میگیرد. طراحی ظاهری دستگاه بسیار شیک است و سبک زندگی شما را تغییر میدهد. همچنین گزینه ای عالی برای خرید جهیزیه است. ابعاد و اندازه ساید بای ساید با توجه به ظرفیتی که دارد، بزرگ است و پیشنهاد میکنیم برای قرار دادن آن در آشپزخانه خود فضای مناسبی را در نظر بگیرید. ظرفیت کلی دستگاه 467 لیتر است.

از طراحی و زیبایی یخچال چهار درب پاکشوما که بگذریم به امکانات و آپشن های یخچال میرسیم. در دل این ساید بای ساید دوست داشتنی ویژگی هایی نهفته است که بسیار کاربردی و مناسب میباشد و بدون شک در لیست خرید یخچال فریزر چهار درب شما قرار میگیرد.

طراحی و مشخصات قسمت یخچال
در طراحی یخچال چهار در پاکشوما، قسمت یخچال در بالا قرار دارد و دارای دو درب است که به جهات مخالف هم باز می‌شود. یک درب به سمت راست و درب دیگی به سمت چپ. که با باز کردن دو درب فضایی بزرگ و بینظیری را در مقابل خود میبینید. در دل یخچال ۳ طبقه عریض و پهن وجود دارد که از جنس شیشه ای است و قدرت تحمل وزن بالا را دارد. در کنار این فضا شما برای قرار دادن بطری های نوشیدنی خود، میتوانید از قفسه های روی درب استفاده کنید که ۵ طبقه است و ارتفاع بسیار مناسبی دارد. در قسمت پایین تر یخچال هم دو کشو در کنار هم جا خوش کرده اند تا میوه و سبزیجات و مواد غذایی بزرگتر را در این قسمت از یخچال قرار دهید. با این تفاسیر با داشتن ساید بای ساید چهار در پاکشوما عملا فضا برای نگهداری مواد غذایی کم نخواهید آورد.

این یخچال به سیستم روشنایی هم مجهز است و به خوبی همه‌ی قسمت های کابین را به یک اندازه روشن میکند. این لامپ ها از نوع LED میباشد و بسیار کم مصرف هستند.

قسمت فریزر ساید بای ساید پاکشوما مدل P190
فریزر که در قسمت پایین قرار دارد از دو درب تشکیل شده است. یک درب به سمت راست و یک درب به سمت چپ باز میشود. فضای داخلی فریزر مناسب است و از ۳ طبقه به همراه ۲ کشو تشکیل شده است. فضای بسیار خوب قسمت فریزر، برای قرار دادن مواد غذایی منجمد شونده میباشد.

امکانات یخچال فریزر چهار درب پاکشوما
از ویژگی های بسیار خوبی که ساید چهار در پاکشوما مدل P190 دارد، بدون برفک بودن آن است. تکنولوژی بدون برفک در ساید بای بای ساید کاربر را از شر برفک زدایی چند وقت یکبار دستگاه راحت کرده است. این مدل به طور اتومات برفک ها را ذوب میکند تا مواد  غذایی تازه تر از همیشه در یخچال بماند. داشتن نمودار مصرف انرژی با رده ++A هم از مزییت های این یخچال چهار در ایرانی میباشد. صفحه نمایش روی درب یخچال هم برای نمایش میزان دمای داخلی و سرمای دستگاه کاربرد دارد. نوشیدن یک لیوان آب خنک و گوارا در طول روز انرژی تازه به شما میدهد. یخچال ساید پاکشوما مدل P190 با داشتن آبریز در دل خود نیاز شما را برطرف میسازد. آبریز این مدل از نوع دستی بوده و دارای مخزن می باشد.

از دیگر امکانات این مدل ساید بای ساید پاکشوما یخساز است که به صورت دستی و از طریق ولوم های تعبیه شده بر روی دستگاه تکه های یخ قابل دریافت هستند. این یخساز از نوع نیمه اتومات و دارای مخزن آب است. قسمت فریزر نیز بدون برفک می باشد. اگر به هر دلیلی درب دستگاه بیش از حد باز بماند، با به صدا در آمدن هشداری کاربر را از باز ماندن درب یخچال فریزر مطلع میسازد. ساید بای ساید پاکشوما مدل ۱۹۰ در داخل کابین به یک فن مجهز است که جریان هوای داخلی را به خوبی به گردش در می آورد و سرما را در همه جای یخچال ایجاد میکند.

آپشن‌های به روز یخچال و فریزر پاکشوما
با محفظه انجماد سریع هم میتوانید مواد غذایی حساس را در این قسمت قرار دهید تا سریعتر خنک و سرمادهی شوند. از آپشن های بروز و مناسب این یخچال ۴ درب میتوان به سیستم عیب یاب هوشمند اشاره کرد. این تکنولوژی در یخچال فریزر، ایراد وارده در صورت خرابی را بر روی صفحه نمایش دستگاه نشان میدهد تا کاربر به راحتی با یک تماس با مرکز پشتیبانی آن را رفع نماید. همچنین این مدل میزان صدایی بالغ بر ۴۵ دسی بل را تولید میکند که آزار دهنده نیست. اگر قصد رفتن به سفر را دارید، میتوانید از سیستم اکونومی استفاده کنید تا میزان مصرف برق و کارکرد دستگاه مدیریت شود.

رتبه انرژی :++A
رنگ :سفید
نوع :ساید بای ساید
بدون برفک :بله
سیستم آبریز :دارد
یخساز :یخساز دستی
گنجایش ک به فوت :19 فوت
گنجایش ک به لیتر ک670 لیتر
سایر امکانات :سیستم گردش هوای چند گانه- دارای دو کشو مجزا جهت تازه نگه داشتن میوه و سبزیجات- سیستم انجماد سریع فریزر- سیستم خنک کنندگی سریع یخچال- سیستم اکونومی جهت استفاده در هنگام مسافرت- آبریز و یخساز دستی
اخطار باز ماندن درب :بله

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است