فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

زمین شوی بلک اند دکر FSMH13E5

زمین شوی بلک اند دکر FSMH13E5 از نمونه های با کیفیت شرکت معتبر بلک اند دکر می باشد که با دارا بودن توان قدرتی 1300 وات، کار نظافت را برای شما به طور بی نظیری انجام می دهد. برای افرادی که قصد استفاده از یک زمین شوی با کیفیت را دارند، این زمین شوی گزینه مناسبی می باشد. بدون استفاده از مواد شیمیایی و تنها با قدرت بخار به راحتی می توانید محیط را کاملا ضدعفونی و نظافت منزل را به کاری آسان و سریع تبدیل کنید. برند بلک اند دکر یکی از بزرگترین و پر طرفدار ترین تولید کننده ابزار برقی در ایالات متحده  است. این مدل با بدنه با کیفیت و به صورت تک رنگ سفید به بازار عرضه شده.

ویژگی های زمین شوی بلک اند دکر مدل FSMH13E5
این زمین شوی زمین شوی بلک اند دکر FSMH13E5 با قابلیت کنترل خودکار خروجی بخار متناسب با سطوح مختلف مثل موزاییک، سرامیک، شیشه و MDF خانه را به راحتی برای شما تمیز می کند. طراحی ارگونومیک دسته بلند این زمین شوی سبب شده، عملکرد و حمل و نقل آسان تر شده به صورتی که هیچ وقت از کار با این زمین شوی خسته نخواهید شد. ابعاد و وزن استاندارد این زمین شوی  موجب شده تا کار کردن با آن بسیار آسان باشد و با دسته جدا شونده ای که دارد فضای زیادی از محل را اشغال نمی کند.

برای این مدل پیمانه 380 میلی لیتری برای پر کردن مخزن تعبیه کردند. تکنولوژی های بکار رفته دراین بخارشوی باعث شده که با صرف نیمی از انرژی و زمان نسبت به مدل های دیگر، سطوح سخت و بسیار کثیف را به صورت استثنایی تمیز نمایید.

عملکرد زمین شوی بلک اند دکر
با کیفیت خوب و امکانات منحصر به فرد این زمین شوی بلک اند دکر FSMH13E5 می توانید طیف وسیعی از کارها را با استفاده از این بخارشوی انجام دهید. اگر سطوح سنگی، سرامیکی، پارکت در خانه دارید انتخاب این بخارشوی هوشمندانه می باشد، چرا که همزمان به صورت عالی سطوح را شسته و برای شما برق می اندازد. بعد از ۳۰ ثانیه آماده شدن برای استفاده در ۱۱ دقیقه بخار بی وقفه خواهید داشت. این زمین شوی مجهز به یک نازل، جوراب کوچک، یک برس کوچک به همراه یک برس تمیز کننده مناسب برای کاشی های حمام شما و یک پد تمیز کردن استاندارد است.

قبل از پر کردن مخزن و تعویض قطعات، زمین شوی را از برق بکشید. مخزن زمین شوی را بعد از هر با استفاده تخلیه و بشویید و برای استفاده در زمان بعد آماده کنید. بهتر است در مخزن زمین شوی  از آب مقطر استفاده کنید.

 

برند :بلک اند دکر
ساخت کشور :چین
رنگ :سفید
مشخصات فنی
لوازم همراه :حوله برای نازل, نازل برس دار عریض, نازل پارویی بزرگ, نازل مخصوص برس دار جهت تمیز کردن فاصله بین کاشی و سرامیک و …
توان مصرفی :1300 وات
جنس بدنه :پلاستیک
جنس مخزن :پلاستیک
محفظه برای نگهداری سیم برق :دارد
نشانگر آماده به کار شدن :ندارد
میزان مخزن آب :380 میلی لیتر
نمایشگر روشن بودن :دارد
کلید ON/OFF :دارد
نمایشگر :ندارد
مدت زمان داغ شدن دستگاه :30 ثانیه
پر کردن آب در حال استفاده :ندارد
قفل کودک :ندارد
تعداد چرخ ها :ندارد
محفظه نگهداری وسایل جانبی :ندارد
تعداد مخزن :1 عدد
اتو بخار :ندارد
مشخصات ابعاد و وزن
وزن :2.2 کیلوگرم
طول سیم برق :4 متر

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه