فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ WW90K ظرفیت 9 کیلویی WW90K5210UX

لباسشویی های ادواش طرفداران خاص خود را دارد. ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ WW90K هم در بازار مشتریان مخصوص به خود را دارد. این لباسشویی در دو رنگ سفید و نقره ای موجود است و دارای چرخش موتور 1200 دور است هم چنین دارای سیستم اکوبابل و مصرف انرژی A+++ است. برای اطلاع از جزییات 9 کیلویی ادواش سامسونگ ادامه ی این محصول را مطالعه کنید و یا با ژیارکالا تماس بگیرید.

ماشین لباسشویی 9 کیلویی نقره ای سامسونگ ادواش مدل WW90K5210UX
با داشتن لباسشویی سامسونگ مدل WW90 دیگر میتوانید در حین شستشو لباس به ماشین اضافه نمایید.لباسشویی WW90 دارای سیستم چک هوشمند و لکه بری بسیار قوی میباشد.از ویژگی های دیگر این محصول تنظیم زبان و شستشوی سریع و حافظه زمان آخرین شستشو می توان اشاره کرد.

قیمت لباسشویی 9 کیلویی سامسونگ WW90K5210UX در ژیار کالا به روز می باشد. جهت خرید ماشین لباسشویی سامسونگ با دور خشک کن 1200 با قیمتی مناسب به سایت ژیار کالا مراجعه نمایید.

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل WW80K5210UX
• اضافه کردن لباس در حین شستشو
• تکنولوژی حباب ساز
• لکه زدایی قوی

 به سادگی در زمان شستشو لباس جدید اضافه کنید
لباسی را فراموش کرده اید؟ قابلیت Add Washبه شما امکان میدهد تا هر زمانی که خواستید در حین کار کردن دستگاه، لباسهای فراموش شده را درون محفظه شستشو بیاندازید. حتی میتوانید لباسهایی را که با دست شسته اید و فقط نیاز به آب کشی یا خشک کردن دارند، به سایر لباسهای درون ماشین لباسشویی اضافه کنید.

رنگ: سفید -نقره ای
ظرفیت: 9 کیلوگرم
سرعت چرخش: 1200 دور
صفحه نمایش: LED
رده مصرف انرژی: +++A
فناوری اکو بابل: دارد
سیستم قطع خوکار: دارد
ساخت: قطعات کره ای و مونتاژ لهستان
موتور دیجیتال اینورتر: دارد
سیستم عیب یابی هوشمند: دارد
پنل: لمسی (تاچ)
سیستم انتقال قدرت گیربکسی: دارد

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است