فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

ماشین لباسشویی ال جی V3 ظرفیت 9 کیلو F4V310SNE

ماشین لباسشویی ال جی V3 از سری محصولات بسیار جدید کمپانی و برند ال جی به شمار می‌رود. ال جی آن را به امکانات روز دنیا مجهز ساخته است تا آمادگی این را داشته باشد سالیان دراز خدماتی عالی را در اختیار مخاطبان قرار دهد. ال جی جزو برند هایی است که به طراحی محصولات خود اهمیت زیادی می دهد و از این لحاظ شهره‌ی خاص و عام می‌باشد این بار نیز‌ زیباترین معماری را لباسشویی V3 انتخاب کرده تا هر نگاه شیک پسند را به سمت خود متمایل سازد‌.

این آراستگی و خوش فرمی دستگاه با رنگ سفید / نقره ای دو چندان گشته و بدین ترتیب هر بیننده‌ای را تحت تاثیر قرار داده و به دلیل سبک طراحی قابلیت هماهنگ شدن با سایر وسایل را دارد و شور و شوقی را به شما می بخشد و فضایی دلنشین و شیک را برای خانه‌یتان به ارمغان می‌آورد. اما این نکته را به یاد داشته باشید در کنار‌ جذابیت از بدنه‌ی مستحکمی نیز برخوردار است چون طراحان ال جی جهت جلوگیری از پوسیدگی و زنگ زدگی از استیل ضد زنگ و مقاوم بهره گرفته‌اند.

ماشین لباسشویی ال جی V3 از ظرفیت 9 و 10 کیلوگرم برخوردار می باشد که این بدان معناست می‌تواند در یک دوره‌ی شستشو حجم زیادی از البسه‌‌ی کثیف را در یک دوره شستشو دهد و مخاطبانی که جمعیت زیادی دارند نیازی به روشن کردن دوباره ی دستگاه نباشند. درب خوش فرم این مدل به راحتی قابلیت باز شدن از جلو و به سمت چپ را دارد که بنا به داشتن دهانه‌ی بزرگ به راحتی می‌توان البسه را داخل دستگاه قرار دهید.

معرفی ماشین لباسشویی ال جی V3
نمایشگر LED و برنامه‌های گنجانده شده که به دور ولوم‌ چرخان حضور دارند و محفظه‌‌ی مواد شوینده از تعلقات ظاهری این لباسشویی می باشد. ماشین لباسشویی F4V3 که از دستاوردهای ممتاز شرکت ال جی است به موتور اینورتر دیجیتالی مجهز گشته و به دلیل ساختار این موتور و حذف قطعات با دیگ دستگاه ارتباط مستقیمی پیدا کرده و در نتیجه اصطکاک داخلی را کاهش و همین قضیه زمینه ساز مصرف پایین انرژی خواهد شد.

برنامه های کاربردی این محصول در کنار تمیزی فوق‌العاده‌ای که به البسه یتان تقدیم می نماید لبخند رضایت را بر روی لبانتان می آورد. شستشو با بخار از مهم ترین برنامه‌های این مدل می باشد که حضور پر افتخار آن به معنای پاکیزگی بی حد و مرز است و تمامی میکروب و باکتری را به حد انتظار از بین می‌برد. فناوری Motion DD6 جزو نقاط برجسته‌ی این محصول می باشد که شستشوی بهینه و قوی را انجام داده و تمیزی و براق بودن را نثار البسه یتان می‌سازد.

قابلیت Add Item امکان اضافه نمودن لباس ها را در هر زمان برای مخاطبان فراهم می‌کند، تا شاهد شستشوی دقیق و ایده‌آل لباس‌ها باشید. AI DD Care از توابع مهم‌ و حیاتی این محصول محسوب می شود که با توجه به بافت و جنس پارچه حرکت دستگاه را تنظیم می‌نماید تا از الیاف پارچه محافظت نماید. قابلیت Turbo wash نیز جزو دارایی‌های خاص می باشد که مدت زمان کوتاهی کمتر از یک ساعت البسه را در بهترین حالت با کمترین مصرف انرژی شستشو می‌دهد. بهره‌گیری از امکانات و قابلیت های گسترده ارزش خرید لباسشویی ال جی V3 زا چند برابر ارتقا بخشیده است.

برند: ال جی
رنگ : نقره‌ای
موتور: اینورتر دایرکت درایو
سرعت موتور: 1400 دور در دقیقه
سطح صدا: 73 دسی بل
ظرفیت : 9 کیلو
نوع نمایشگر: LED
نوع درام: بالابر STS
مصرف آب در هر چرخه: 53 لیتر
فناوری AI DD: دارد
قابلیت اضافه کردن لباس: دارد
عیب یاب هوشمند: Smart Diagnosis
پشتیبانی از مینی واش: دارد
تعداد برنامه: 14 برنامه شستو
شستشوی بهداشتی : Hygiene
قفل کودک: دارد

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است