فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

ماشین لباسشویی 8 کیلویی مدل 4J5 ال جی LG

لباسشویی ال جی 4J5 با موتور اینورتر دایرکت درایو، گیربکس دار با حداکثر چرخش 1400 دور در دقیقه و نشان انرژی +++A با حداقل نویز و لرزش بدنه. صفحه کلید لمسی و دکمه ولومی لباسشویی ال جی درب فضایی با ظاهر شیک و جذاب، دارای رابط کاربری آسان. چرخش 6 حالته دیگ لباسشویی ال جی 8 کیلویی از آسیب به بافت و رنگ البسه جلوگیری می کند. دارای 14 برنامه شستشو بوده و انواع الیاف طبیعی و مصنوعی را می توانید با آن بشویید. برنامه مخصوص الیاف کتانی، پشمی، ابریشمی و لباس های ورزشی یا پوشاک نوزادان در نظر گرفته شده است. مجهز به عیب یابی هوشمند و کنترل از راه دور توسط گوشی موبایل است.

موتور اینورتری با نویز و لرزش کم
موتور لباسشویی ال جی درب فضایی از نوع اینورتر دایرکت درایو است. مخزن به صورت مستقیم به موتور متصل بوده و به گیربوکس دار معروف هستند. مزیت این نوع از موتورها، لرزش کمتر، مصرف انرژی پایین تر و نویز بسیار ناچیز است. میزان بهره وری به شدت افزایش یافته و استهلاک را از بین برده است. لباسشویی ال جی 4J5 دارای نشان انرژی +++A است و تا 30 درصد مصرف انرژی را کاهش داده است. حداکثر سرعت چرخش دیگ لباسشویی ال جی 8 کیلویی 1400 دور در دقیقه است و در پایان شستشو قادر است بیشتر رطوبت البسه را بگیرد تا سریع تر خُشک شوند.
انواع ماشین لباسشویی الجی در سایت عزیزی مارکت

ماشین لباسشویی ال جی مدل 4J5 لمسی
لباسشویی ال جی درب فضایی با طراحی شیک و رابط کاربری ساده و آسان ساخته شده است. صفحه نمایش دیجیتالی با ترکیبی از صفحه کلید لمسی و ولومی طراحی شده است. پس زمینه صفحه نمایش لباسشویی ال جی 8 کیلویی در رنگ مشکی با حروف دیجیتالی سفید رنگ است همچنین امکان انتخاب و وارد کردن تنظیمات به صورت لمسی نیز فراهم شده است. از طریق دکمه ولومی چرخشی نیز می توانید برنامه های شستشوی لباسشویی ال جی 4J5 را انتخاب کنید. ابعاد صفحه نمایش لمسی بسیار بزرگ بوده و از خوانایی خوبی برخوردار است.

دیگ 6 حالته لباسشویی ال جی 4J5
دیگ لباسشویی ال جی 8 کیلویی 4J5 در 6 وضعیت مختلف قادر به چرخیدن است. بسته به جنس الیاف می توانید یکی از این حالت ها را انتخاب کنید تا حداقل آسیب به بافت و رنگ البسه وارد گردد. لباسشویی ال جی درب فضایی از لباس های مورد علاقه و گران قیمت شما حداکثر حفاظت را به عمل می آورد و با خیال آسوده می توانید آنها را داخل دیگ قرار دهید. مزیت دیگر دیگ 6 حالته ماشین لباسشویی الجی 4J5 پیشگیری از چین و چروک بیش از حد البسه بوده و اتوی آنها را زیاد خراب نخواهد کرد و می توانید بلافاصله بعد از شستشو و خُشک شدن، آنها را بپوشید.


قابلیت توقف و اضافه کردن لباس
گاهاً پیش می آید که چند تکه لباس را فراموش کرده اید و لازم است آنها را نیز به لباس های دیگر داخل دیگ اضافه کنید. برای این کار می توانید از قابلیت اد آیتم لباسشویی ال جی 4J5 استفاده کنیم. با زدن دکمه Pause روند کار را متوقف، سپس لابس چرک های دیگر را در داخل دستگاه قرار دهید. لازم به ذکر است که این ویژگی با ادواش متفاوت است زیرا در ماشین لباسشویی های ادواش یک درب کوچکتر وجود دارد و بدون توقف کار می توانید البسه را در داخل دیگ قرار دهید اما در اد آیتم حتماً باید روند متوقف، سپس آب خالی گردد تا بتوانید البسه را اضافه کنید. با بستن درب، روند کار از جایی که متوقف شده بود، دوباره آغاز خواهد شد.

مزیت دیگر لباسشویی ال جی 8 کیلویی امکان عیب یابی هوشمند و کنترل از راه دور است. از طریق امواج بی سیم Wi-Fi می توانید گوشی موبایل را به دستگاه لباسشویی ال جی درب فضایی متصل کنید و از وضعیت جاری آن مطلع شود. قابلیت کنترل از راه دور را دارد همچنین در صورت بروز ایراد فنی می توانید بدون نیاز به متخصص فنی، عیب آن را برطرف کنید. با اتصال به بخش سرویس دهی مشتریان شرکت، امکان دریافت دستور العمل رفع ایراد یا اطلاع از نوع مشکل وجود دارد. به صورت 24 ساعته می توانید از پشتیبانی فنی شرکت سازنده لباسشویی ال جی 4J5 استفاده کنید.
ماشین لباسشویی ال جی 7 کیلو مدل 2J3

14 برنامه شستشو
بسته به جنس الیاف و میزان کثیفی البسه می توانید یکی از 14 برنامه شستشوی ماشین لباسشویی الجی 4J5 را انتخاب کنید. انواع الیاف طبیعی و مصنوعی شامل کتان، پشم و پُلی استر را می توانید با این دستگاه بشویید. برای لباس های ظریف ابریشمی، پوشاک نوزاد، لباس های ورزشی یا میکس، برنامه های مخصوص با دما و درجه حرارت مناسب همچنین نوع چرخش متناسب با هر کدام به صورت خود کار انتخاب می شود. لباسشویی ال جی اصلی از دقت بسیار خوبی برخوردار است و از آسیب به البسه گران قیمت شما پیشگیری خواهد کرد همچنین طول عمر آنها را افزایش می دهد.

در زیر راهنمای برخی از برنامه های لباسشویی ال جی 8 کیلویی را توضیح داده ایم:

Cotton: مخصوص الیاف کتان

Mix: مناسب برای لباس های رنگی

Easy Care: برای لباس های که نیاز به مراقبت کمتری دارند

Baby Care: مخصوص لباس نوزادان یا البسه لطیف

Duvet: مخصوص شستشوی لحاف و پرده ها

Sport Wear: برنامه شستشوی لباس های ورزشی

Delicate: مناسب برای لباس های ظریف و گران قیمت

Wool: مخصوص الیاف نخی و پشمی

Quick 30: شستشوی سریع 30 دقیقه مناسب لباس های نسبتاً کثیف

Rinse+Spin: آب کشیدن و چلوندن آب

نقاط قوت
 سیستم ضد لرزش
 شستشوی بخار
 قفل کودک

ظرفیت لباسشویی: 8 کیلو گرم
سرعت چرخش موتور: 1400 دور در دقیقه
نوع صفحه نمایش: LED لمسی
نوع موتور: موتور اینورتر (بدون تسمه)
سیستم بخارشوی: دارد
قابلیت ضدآلرژی: دارد
شستشوی سریع: دارد
قابلیت ضد چروک: دارد
قابلیت اضافه کردن لباس: دارد
ارتفاع: 85 سانتی متر
پهنا: 60 سانتی متر
عمق: 56 سانتی متر

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است