فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

ماشین لباسشویی 8 کیلویی مبله توشیبا مدل TW-H90S2Q

ماشین لباسشویی توشیبا مدل TW-H90S2Q دارای دیگی 8 کیلویی است که مخصوص خانواده های نسبتا پر جمعیت طراحی شده است. این دیگ دارای بدنه ای شیشه ای است، و حالتی الماسی دارد که از استحکام و ضخامت بالایی برخوردار است. شما در این محصول شاهد صفحه ای لمسی هستید که کارکرد شما را می تواند بسیار ساده و راحت کند و در سریع ترین حالت ممکن برنامه های شست و شو اجرا شوند.

این محصول برای جلوگیری از گرفتگی چاه فاضلاب از فیلتری مخصوص استفاده کرده است که مانع رسیدن رسوبات لباس ها به داخل چاه می شود. اما برنامه ویژه ای که توشیبا برای شست و شو در 15 دقیقه به کاربرده است می تواند بسیار جالب باشد. توشیبا زمان شست و شو را به حداقل رسانده تا شمایی که از مشغله زیادی در روز برخوردار هستید زمان کمتری را پای ماشین لباسشویی بمانید.

توشیبا همچنین با استفاده از عایق هایی که درون TW-H90S2Q قرار داده است صدا را به حداقل ممکن رسانیده است و این محصول به هیچ عنوان آرامش منزل شما را بر هم نخواهد زد. همچنین توشیبا برای این مدل موتوری با قدرت دور 1200 دور در دقیقه به کارگیری کرده است که می تواند در شست و شو نقش بسیار مهم و به سزایی داشته باشد.

این محصول از برنامه ای برای تفکیک لباس هایی مانند لباس نوزاد که تار و پود ضعیفی دارند استفاده کرده است، و این گونه لباس ها را محافظت می کند. همچنین این محصول در هر لحظه که بخواهید در هنگام کار متوقف می شود و می توانید با این امکان لباس های داخل دستگاه را اضافه یا کم کنید.

ظرفیت:8 کیلو
شست و شو سریع:دارد
سرعت چرخش موتور:1200 دور در دقیقه
عیب یابی هوشمند:دارد
رتبه انرژی:+++A
میزان مصرف سالانه:2940 لیتر

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است