فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

یخچال فریزر دوقلو هیوندای مدل HREF-HFR 6061 W/MW

یخچال فریزر دو قلوس هیوندای سری یخساز اتوماتیک مدل HREF-HFR 6061 W/MW با استفاده از کمپرسورهای کم مصرف و تجهیز به سیستم های مختلف کنترل دما و گردش هوای خشک داخلی آن به میزان قابل توجهی از مصرف انرژی می کاهد و خیال مشتری را از هزینه های جانبی راحت میکند. این محصول با دارا بودن امکاناتی همچون سیستم نوفراست، آبسردکن و یخ ساز دستی یا اتوماتیک قابلیت استفاده آسان را برای مشتری فراهم می کند. این یخچال با استفاده از ورق های کوره ای خود رنگ برای بدنه و درب ها، در رنگ های مختلف سفید معمولی (W)، سفید چرمی  تولید و به بازار عرضه شده است. روی بدنه این محصول یک کنترل پنل زیبا LED برای بررسی عملکرد و تنظیمات تعبیه شده است.

با صفحه نمایش دیجیتال (Digital Display) تعبیه شده در این مدل، مشتری به امکانات دیگری همچون سامانه سرمایش سریع در یخچال و انجماد سریع در فریزر دسترسی دارد. همچنین از طریق این کنترل پنل امکان قفل نمایش صفحه نمایش و بررسی میزان دما و رطوبت داخلی و دریافت علائم اخطار و عیب یابی هوشمند قابل دستیابی است. دستگیره ها به صورت میله ای بر روی بدنه قرار گرفته و زیر پایه های این دستگاه با نصب 4 عدد چرخ امکان جابجایی آسان تر آن را فراهم می آورد. تعداد کشو های در نظر گرفته شده در فریزر این محصول، نیز به میزان قابل توجهی فضای بیشتر را جهت انجماد مواد غذایی فراهم می آورد. در فضای داخلی این یخچال از طبقات شیشه ای ضد شوک حرارتی استفاده شده و برای نورپردازی داخلی مجهز به لامپ های کم مصرف LED با طول عمر بیشتر شده است.

محفظه های نگهدارنده میوه و سبزیجات به گونه ای طراحی شده اند که توانایی تنظیم رطوبت و ایجاد سرمایش مناسب را برای مواد غذایی فراهم نموده و آن ها را تازه تر نگه دارد. در نهایت با امکانات مختلف یخچال فریزر دوقلوی هیوندای سری یخساز اتوماتیک مدل HREF-HFR 6061 W/MW قادر خواهید بود تا این محصول را به عنوان یک گزینه مناسب و مقرون به صرفه در سبد خرید محصولات آشپزخانه جای دهید.

وزن: 120 کیلوگزم

ابعاد:ارتفاع 183، عمق 62 و پهنای 120 سانتیمتر (60+60)

سایر مشخصات:

طبقات شیشه ای نشکن
نوار دور درب آنتی باکتریال
مجهز به سیستم یخساز دستی یا اتوماتیک
مجهز به بوگیر با کربن فعال شده
دارای سیستم نوفراست No Frost (بدون برفک)
مجهز به نمایشگر دیجیتال و محافظ کمپرسور
محفظه نگهدارنده مواد پروتئینی و سبزیجات، بزرگ
مجهز به گردش هوای خشک مجزا در محفظه ها
فضای داخلی بزرگ با قابلیت تمیز کردن آسان

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است