ریش تراش سری ۳ براون مدل ۳۰۵۰cc

نقد و بررسی ریش تراش سری ۳ براون مدل ۳۰۵۰cc
ریش تراش سری ۳ براون مدل ۳۰۵۰cc ساخت کشور آلمان است که از عملکرد و کیفیت بالایی برخوردار است. این محصول کامل و بی نظیر اصلاح سریع و راحتی را برای شما به ارمغان می آورد. سری این ریش تراش دارای تیغه سه گانه و منعطف است که دو تیغه مشبک آن همراه با تیغه وسط، قابلیت اصلاح موهایی که در جهت های مختلف صورت روییده اند را دارد. با توجه به قابلیت انعطاف پذیری سری به راحتی روی پستی و بلندی های پوست صورت قرار گرفته و اصلاحی بی نقص را فراهم می کند.

تکنولوژی های به کار رفته در ریش تراش سری 3 براون مدل 3050cc
در سال ۱۹۳۰ با معرفی اولین ماشین ریش تراش برقی دوره جدیدی از اصلاح شروع شد که با پیش رفت زمان و تکنولوژی، همراه با دیگر پیشرفت های عصر طلایی فناوری، این ماشین ها هم تغییرات جالب توجهی را تجربه کردند. ریش تراش سری ۳ براون مدل ۳۰۵۰cc دارای تکنولوژی “”Flexible shaving system می باشد. این تکنولوژی این قابلیت را به افراد داده تا از زوایای مختلف صورت خود را اصلاح کند. تکنولوژی دیگری که در ساخت ریش تراش مدل ۳۰۴۰s براون به کار رفته”Triple Action Free Float System ” نام دارد. این سیستم به صفحات فویلی حالتی شناور داده و به آن ها این آزادی را می دهد تا در محدوده ای مشخص به صورت کامل بالا و پایین روند و به کمک تکنولوژی “”Flexible shaving system  در چهار جهت طولی و عرضی قابلیت انعطاف داشته باشد.

شارژ و شستشوی ریش تراش سری 3 براون مدل 3050cc
باتری قابل شارژی که براون برای این ماشین ریش تراش در نظر گرفته توانایی تامین انرژی برای ۴۵ دقیقه کار مداوم را دارد. اگر شارژ دستگاه تمام شود و زمان کافی برای شارژ کامل نداشته باشید، می توان با ۵ دقیقه شارژ کردن، انرژی لازم برای یک اصلاح کامل را داشته باشید. روی بدنه ماشین اصلاح سه نشانگر مربوط به باتری وجود دارد که نشان‌دهنده میزان باتری، حالت شارژ شدن و حالت رو به اتمام باتری هستند.

این ریش تراش دارای تکنولوژی ” “Clean & Charge Station می باشد. این تکنولوژی پایه‌ای است که برای شارژ و شستشوی این ماشین ریش تراش استفاده می‌شود. زیر این پایه محفظه‌ای تعبیه شده که کپسول حاوی مایع الکلی پاک کننده در آن جای می‌گیرد. با قرار گرفتن ماشین ریش تراش به صورت سر و ته در محل مشخص شده، در حالی که باتری ماشین به صورت القایی شارژ می‌شود، همزمان عملیات شستشوی آن نیز انجام می گیرد. البته کاربر می‌تواند برای تمیز کردن سری ماشین آن را به راحتی زیر شیر آب تمیز نماید. برای شارژ و شستشو از طریق این پایه باید سیم برق همراه دستگاه را به محل تعبیه شده روی پایه متصل کرد. این ماشین اصلاح روش دیگری برای شارژ هم دارد و می تواند از طریق اتصال مستقیم کابل برق نیز شارژ شود.

 از ریش تراش سری ۳ براون مدل ۳۰۵۰cc مانند دیگر ریش‌‌تراش‌هایی که مناسب استفاده برای زیر دوش و یا فوم اصلاح نیستند، می‌توان در حال اتصال ریش‌تراش به برق نیز استفاده کرد. بر روی بدنه، یک شانه خط زن تعبیه شده که با حرکت انگشت شست آماده استفاده می شود. این خط زن علاوه بر تنظیم خط های کناری مو، ریش و شقیقه، می تواند موی تمام صورت را که از حد توان اصلاح این ماشین بلندتر شده را کوتاه کند. این ریش تراش از یک لایه لاستیکی روی بدنه اش طراحی شده تا از سر خوردن آن هنگام مرطوب بودن دست ها یا ماشین جلوگیری کند.

ویژگی های ریش تراش سری ۳ براون مدل ۳۰۵۰cc
دارای استند شارژ و تمیز کننده اتوماتیک ماشین اصلاح
۴۵ دقیقه استفاده بعد از شارژ کامل (۶۰ دقیقه شارژ)
قابلیت اصلاح ریش ها از ته (صفر میلی متر)
دارای برس تمیز کننده و در پوش محافظ
حرکت آزادانه تیغه ها بر روی صورت
منبع تغذیه باتری های قابل شارژ
جنس تیغه ها از استیل ضد زنگ
قابلیت خط انداختن روی ریش
دارای تکنولوژی برش مستقیم
سری های قابل شستشو
تیغه سه گانه
چطور مصرف کنیم
ماشین ریش تراش را در وضعیتی که زاویه ۹۰ درجه با صورتتان دارد قرار داده و برخلاف جهت رویش مو، اصلاح را شروع کنید.

منبع انرژی:آداپتور برق

سایر مشخصات:استند شارژ و تمیزکننده‌ی اتوماتیک ماشین اصلاح سری اصلاح با تکنولوژی MicroComb سری فویلی با تکنولوژی SensoFoil برای اصلاح از ته حرکت آزادانه‌ی تیغه‌ها سری سه بخشی (فویلی و تریمر) نوع باتری: NiMh ۳ نشانگر LED برای نشان دادن شارژ در حال اتمام، شارژ شدن سریع و شارژ کامل قابل شستشو

مدت زمان استفاده پس از شارژ:۴۵

مدت زمان شارژ:۶۰

مدت زمان شارژ سریع:۵

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است