فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

آسیاب قهوه دلونگی KG79

گارانتی 18 ماه گارانتی قطعات شرکت مدیا سرویس

زمان تحویل : 5-7 روز کاری

قیمت :


2,850,000 تومان

تعداد :

آسیاب قهوه دلونگی KG79   نقد و بررسی آسیاب قهوه دلونگی KG79 اگه از طرفداران قهوه، این نوشیدنی گرم و جذاب هستید و میخواهید که یک قهوه ی خوش عطر و خوشمزه رو در یک گوشه ی دنج و در نهایت آرامش نوش جان کنید و شادابی و آرامش رو به خودتون برگردونید، میتونید از آسیاب قهوه کمک بگیرید تا با آسیاب کردن دونه های قهوه ای که دارید، بتونید یک قهوه ی باکیفیت و دلچسب داشته باشید و لذت ببرید.
آسیاب قهوه از شرکت معتبر و با سابقه و خوشنام دلونگی مدل KG79، یکی از بهترین آسیاب های قهوه ای هستش که از این برند شناخته شده، توی بازار لوازم خونگی وجود داره.
این آسیاب نیمه صنعتی هستش و برای مصارف خانگی و کافی شاپ ها و حتی برای فروشگاه ها و یا سوپر مارکت ها، گزینه ی عالی هستش و با کیفیت و کارایی و عملکرد فوق العاده ای که داره، با خیال راحت، میتونید ازش بهره ببرید و لذت کافی رو ببرید.
در ادامه به بررسی مشخصات و ویژگی های این آسیاب قهوه کاربردی و مفید می‌پردازیم تا بتونید انتخاب دقیق و مفیدی داشته باشید.

سیستم ایمنی دوگانه در Delonghi KG79

وجود این سیستم باعث میشه که اگه قبل از اینکه محصول شروع به کار کنه و یا حتی اگه در حین انجام کار باشهدو یکی از دو مخزن در جای درستی قرار نگرفته باشه، برای افزایش ایمنی، یا اصلا روشن نمیشه یا اگه در حین کار باشه، خاموش میشه.
میزان درجه آسیاب قهوه دلونگی

این آسیاب قهوه از کمپانی دلونگی، دونه های قهوه تون رو از درجه ی نرم (اسپرسو) تا درجه ی زبر (فرنچ پرس) میتونه آسیاب و پودر کنه و در اختیارتون بگذاره.

عملکردها : مختص دانه های قهوه
تعداد درجات آسیاب : درجه متغیر
جنس تیغه : استیل ضدزنگ
جنس بدنه : پلاستیک ABS
نوع تیغه : صفحه ای
جنس محفظه داخلی : پلاستیک
درپوش شفاف : دارد
کلید خاموش وروشن : دارد
تایمر : ندارد
پایه ضدلغزش : دارد
نوع کنترل : چرخشی
محفظه جمع کردن سیم برق : دارد
مناسب برای : 12 فنجان در هر بار استفاده
سیستم ایمنی : خاموش شدن خودکار دستگاه در صورت جدا شدن مخزن پودر قهوه

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه