فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

آسیاب تفال مدل GT110838

گارانتی 18 ماه گارانتی قطعات شرکت مدیا سرویس

زمان تحویل : 5-7 روز کاری

قیمت :


1,650,000 تومان

تعداد :

آسیاب تفال مدل GT110838 یک دستگاه سبک و جمع و جور است که برای خرد کردن سریع و آسان غذاهای مختلف مانند ادویه، قهوه، سبزیجات خشک، مغز گردو و پسته قابل استفاده می باشد. شما با خرید این آسیاب برقی، از وقت گیری و انرژی بری زیاد کار با آسیاب های سنتی در خانه، برای همیشه راحت می شوید.
این آسیاب توسط شرکت معتبر و فرانسوی تفال که در سرتاسر جهان به طراحی و تولید محصولات با کیفیت معروف می باشد. مخزن این دستگاه 85 گرم ظرفیت دارد که برای مصارف خانگی کاملاً ایده آل و مناسب می باشد. طرز کار و نحوه استفاده از این مدل آسیاب، بسیار آسان و ساده است.
این محصول موتوری با توان 180 وات دارد که از توانایی کافی و قدرت لازم، به منظور چرخش تیغه های آسیاب به خوبی برخوردار می باشد. بدنه این دستگاه از جنس پلاستیک و تیغه های آن از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است. و کاملاً محکم و بادوام هستند.
پایه و درپوش آسیاب تفال مدل GT110838 به صورت چرخشی در همدیگر چفت می شوند و به این ترتیب ایمنی دستگاه. در هنگام کار آن بالاتر می رود و از پاشیده شدن مواد درون مخزن به بیرون نیز جلوگیری به عمل می آید.
آسیاب تفال مدل GT110838 از قابلیت تنظیم سرعت برخوردار نیست و فقط امکان روشن و خاموش کردن آن وجود دارد و در هنگام روشن بودن، دستگاه با سرعت پیشفرض به فعالیت ادامه می دهد. برای روشن کردن دستگاه باید بعد از اتصال سیم به برق دکمه‌ Pulse روی قسمت بالایی درپوش را فشار دهید. و تا زمانی که به این فشار ادامه می دهید دستگاه به فعالیت ادامه می دهد و به محض اینکه فشار را متوقف کنید دستگاه نیز متوقف می شود. هر چقدر دکمه را مدت بیشتری بفشارید، پودر ریزتری را از این آسیاب تحویل می‌ گیرید.

برند: تفال
نوع: آسیاب
ابعاد: 110 × 150 میلیمتر
جنس بدنه: استیل ضد زنگ
رنگ: مشکی
وزن :700 گرم
توان مصرفی: 180 وات
جنس تیغه :استیل ضد زنگ
تنظیمات: سرعت
طول سیم: 1 متر
ظرفیت آسیاب: بالای 50 گرم
سایر مشخصات: دارای عملکرد فشاری
مجهز به سوئیچ ایمنی
دارای قابلیت آسیاب کردن قهوه، سبزیجات خشک، دانه‌ های مغزی

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه