فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

یخچال فریزر هیمالیا مدل 530 آبریز دار دیفرنت (آبسردکن دار)

اگر ساکن یکی از مناطق گرمسیری در ایران عزیزمان هستید، دیگر نگران افت بازدهی یخچال فریزر خود نباشید. شرکت هیمالیا با استفاده از کمپرسور خاص ویژه مناطق گرمسیری در سری یخچال‌های مدل دیفرنت آبریزدار به فکر شما هموطنان عزیزمان بوده‌است. با استفاده از فناوری توربو، زمانی که دمای یخچال و فریزر کاهش پیدا می‌کند، گردش هوای خنک در یخچال دو برابر شده و به سرعت سرمایش یخچال کمک می‌کند. این تنها یکی از قابلیت‌های کاربردی یخچال فریزر هیمالیا مدل دیفرنت است. شرکت هیمالیا با تعبیه‌ی یک صفحه نمایش به شما این امکان را داده‌است تا از وضعیت یخچال و فریزر خود در هر لحظه باخبر شوید! همچنین با استفاده از این پنل دیجیتال می‌توانید بنابرکاربرد مورد نظر خود، تنظیمات دستگاه را تنظیم نمایید. از طرفی وجود کنترل الکترونیکی هوشمند مجهز به سیستم عیب یاب کار تعمیرات و عیب یابی دستگاه را سریع‌تر کرده و دیگر لازم نیست انرژی، وقت و هزینه‌ی زیادی صرف رفع مشکلات احتمالی یخچال خود کنید.

اگر قصد رفتن به سفر را دارید ، یخچال فریزر هیمالیا مدل دیفرنت آبسردکن‌دار با یک عملکرد اتوماتیک هوشمند به شما درمصرف بهینه‌ی انرژی کمک می‌کند. تنها کافیست “حالت  تعطیلات” (دکمه‌ی VAC ) را انتخاب کنید تا علاوه بر مصرف بهینه ی برق از ایجاد بو، جرم و کپک در یخچال جلوگیری نمایید. همچنین با فعال کردن حالت اقتصادی  مصرف برق کاهش پیدا کرده و در واقع قبض برق شما به حداقل می‌رسد. با بکارگیری سیستم نوفراست در سری یخچال فریزرهای هیمالیا مدل دیفرنت آبریزدار، دیگر نگران برفک‌های دستگاه خود نباشید. یخچال فریزر هیمالیا دیفرنت، به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به بازکردن در یخچال ، آب سرد لازم را از آب سردکن بدست بیاورید. بعلاوه چون در یخچال کمتر باز می شود بیش از 30 درصد در مصرف برق صرفه جویی خواهد شد. وزن یخچال فریزر هیمالیا دیفرنت ۹۹ کیلوگرم است. این محصول دارای ارتفاع ۲۰۲ سانتی متری، عرض ۷۱ سانتی متری و عمق ۷۵ سانتی متری می‌باشد. همچنین گنجایش کلی دستگاه معادل ۴۸۰ لیتر (اسمی ) است که از این بین سهم یخچال ۲۷۵ و قسمت فریزر گنجایشی بالغ بر ۱۳۵ لیتر دارد. در یخچال فریزر دیفرنت دو کشوی مخصوص نگه داری میوه و سبزیجات و سه طبقه برای نگهداری مواد غذایی تعبیه شده است که با شیشه‌های نشکن از هم جداشده‌اند. همچنین با باز کردن درب یخچال شما شاهد 4 طبقه در قسمت درب برای نگهداری بطری‌های نوشیدنی و سایر محصولات هستید و اما در قسمت فریزر دستگاه، 5 کشو برای فریز کردن مواد غذایی در اختیار خواهید داشت. لازم به ذکر است یخچال فریزر هیمالیا دیفرنت آبسردکن‌دار، مجهز به تکنولوژی یخساز دستی و اتوماتیک نمی‌باشد.یخچال فریزر هیمالیا مدل دیفرنت از نوع کمبی (COMBI) است یعنی یخچال در بالا و فریزر در پایین قرار دارد. اگر نیاز شما به فریز کردن مواد غذایی کم است و ترجیح می‌دهید مواد غذایی را بصورت تازه استفاده کنید، این مدل برای شما مناسبتر می‌باشد. همچنین با توجه به استفاده ی بیشتر یخچال نسبت به فریزر در زندگی روزمره؛ طراحی یخچال فریزر پایین، از ابتلای شما به کمردرد بعلت خم شدن های مکرر جلوگیری می‌کند. شرکت هیمالیا این مدل یخچال را در سه رنگ سفید چرمی، نقره‌ای و پلاتینیوم (استیل) تولید می‌کند.تا بدین وسیله دست شما در انتخاب دکوراسیون آشپزخانه باز باشد. نکته‌ای که در زمان خرید این محصول باید توجه کرد این است که قیمت رنگ پلاتینییوم (استیل) از دیگر رنگ های این یخچال و فریزر کمی گران‌تر است اما هیچ اختلاف قیمتی در رنگ‌های سفید چرمی و نقره‌ای نیست.در این مدل از یخچال‌ها شاهد بدنه و درب مقاوم در برابر خوردگی با استفاده از ورق‌های گالوانیزه هستیم که احتمال خرابی بدنه را به مرور زمان به حداقل می‌رساند. همچنین لاستیک دور درب یخچال و فریزر بصورت ضد باکتری یا همان BIOSHIELD تعبیه شده است.

رنگ

سفید چرمی, سیلور

گارانتی

هیمالیا

مدت ضمانت

30 ماه

برند

هیمالیا

آبسردکن اتومات

دارد

آبسردکن

دارد

اخطار باز ماندن درب

دارد

سامانه کنترل سرمایش الکترونیک

دارد

زنگ هشدار باز بودن درب

دارد

لاستیک دور درب

ضد باکتری

سیستم عیب‌یاب هوشمند

دارد

رده انرژی

+A

هوم بار

ندارد

نوع یخچال

یخچال فریزر بالا و پایین

جهت باز شدن در

سمت راست

کشور مبدا برند

ایران

سیستم روشنایی داخل یخچال

LED

صفحه نمایش

دیجیتالی

جهت باز شدن درب فریزر

به سمت راست

نوع مقاومت در برابر برفک

نوفراست

قابلیت ها

بدنه و درب مقاوم در برابر خوردگی با استفاده از ورقهای گالوانیزه پیش رنگ کره گردش هوای داخلی کابین توسط فن به تمام طبفات بصورت یک نواخت عملکرد اتوماتیک هوشمند به هنگام مسافرت جهت مصرف بهینه انرژی

قفل کودک

دارد

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است