فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

یخچال فریزر دوقلو سان استیل کد SU-D5i

یخچال فریزر سان استیل در سری 5 خود دارای برد جدید دیجیتالی می باشد که آپشن های فوق العاده ای در اختیار کاربر قرار می دهد.از جمله کاربردهای این برد بخش برنامه های یخساز اتوماتیک آن است که بسیار کاربردی می باشد.اما زیبایی طراحی روی درب بسیار زیاد است.

سان استیل نمادی از زیبایی
در زیبایی و کیفیت طراحی این محصول شکی نیست اما بررسی دقیقتر جزییات آن امریست که قبل از خرید باید بررسی شود. می توان گفت که یکپارچه شدن برد دیجیتالی و تکنولوژی های بکاررفته آن در قسمت موتور، کاربرد بسیار زیادی به آن داده است.

برنامه های انجماد سریع و سرمایش سریع
این برنامه ها بدلیل کاربرد بسیار زیاد و ضروری در اکثر محصولات رده بالا و بردهای مدرن وجود دارد.زمانی را فرض کنید که نیاز است که مواد غذایی را به سرعت فریز کنید یا دمای آنرا کم کنید.تنها با فشار یک دکمه این فرمان به کمپرسور و فن های تهویه صادر می شود و در کمتر از  دقیقه مواد غذایی به سرعت دمای خود را از دست می دهند.

یخساز اتوماتیک با دو محفظه جداگانه
دو محفظه موجود در بخش داخلی فریزر باعث می شود فضای ذخیره بیشتری برای یخ ها باشد.همچنین می توانید با برداشتن یک محفظه از فضای بیشتری استفاده کنید.با فشار دادن دکمه Auto Ice maker می توانید بعد 3 ثانیه یخ های خود را تحویل بگیرید.

کمپرسور اینورتر
کم مصرف،کم صدا،کمترین میزان استحلاک،بیشترین گردش سرما بخشی از مزیت های این نوع کمپرسورها می باشد.اما نکته مهمتر اینکه این مدل کمپرسورها با مخفی شدن کندانسور همراه است که می توانید آنرا بطور کامل به دیوار بچسبانید.

سیستم گردش هوای اجباری فن دار
فن در سیستم گردش هوا بسیار اهمیت دارد.این مدل گردش هوا با ترکیب هوای جدید به داخل یخچال و فریزر باعث می شود هوای داخل تهویه شده و بو در داخل نماند.کپک و باکتری ها نیز با این گردش با سرعت کمتری پخش می شوند.

سیستم EcO در برد دیجیتالی هوشمند

این تکنولوژی اما در برد وجود دارد و باعث می شود تا کمپرسور زمان استارت کمتری را سپری کند.همین امر در دراز مدت مصرف انرژی را کاهش می دهد.

مصرف انرژی:+A

رنگ: سفید_ سفیدچرم _ سیلور

گنجایش یخچال : ۳۳۰ لیتر

ارتفاع:۱۸۰۰میلی متر

پهنا: ۶۰۰ میلی متر

گنجایش فریزر : ۲۷۷ لیتر

گنجایش کلی یخچال:۶۰۷ لیتر

ظرفیت فوت: ۲۰ فوت گنجایش یخچال _ ۲۰ فوت گنجایش فریزر

قابلیت ضد برفک : دارد

اخطار باز ماندن درب: دارد

آب سرد کن : دارد

کشو با تنظیم دما و رطوبت : دارد

حالت های انجماد سریع و سرمایش سریع

سیستم گردش هوای داخلی (فن دار)

عملکرد ECO برای مصرف بهینه ی انرژی

سیستم کنترل هوشمند دیجیتال

دارای یخساز دستی و محفظه نگداری یخ

مجهز به سیستم قفل کودک

کمپرسور اینورتر با ۳۰ ماه گارانتی

جهت باز شدن درب :به سمت راست

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است