فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

ماشین اصلاح صورت براون مدل 3040s

از زمانی که مردها برای اولین بار اصلاح کامل صورت را با لبه‌های فلزی تیز شده تجربه کردند قرن‌ها می گذرد. از آن زمان تا کنون و با پیش‌رفت فناوری، پروسه‌ی اصلاح صورت نیز دست‌خوش تغییرات فراوانی شده و محققان برای پیدا کردن راه‌های اصلاح تمیزتر و راحت‌تر تلاش بسیاری کرده‌اند. با گذشتن از مرحله‌ی تیغ‌های خودتراش و با وجود پیش‌رفت در طراحی و استفاده از آلیاژهای مدرن در آن‌ها، حالا باید ورود آقایان را به امپراطوری ماشین‌های برقی اصلاح خوش‌آمد گفت. در ماه می ۱۹۳۰ و با معرفی اولین ماشین ریش‌تراش برقی دوره‌ی جدیدی از اصلاح شروع شد که با پیش‌رفتن زمان و تکنولوژی و هم‌راه با دیگر اختراعات عصر طلایی فناوری، این ماشین‌ها هم تغییرات جالب توجهی را تجربه کردند. ماشین‌های اصلاح به دو دسته‌ی اصلی ماشین‌های چرخشی و ماشین های فویلی تقسیم شدند و برندهایی مطرح به ساخت و ارائه‌ی آن‌ها پرداختند. برند آلمانی براون که در سال ۱۹۲۱ میلادی در شهر فرانکفورت بنیان‌گذاری شد را شاید بتوان معروف‌ترین کمپانی تولید کننده‌ی ماشین‌های اصلاحی نامید که به ماشین‌های فویلی شهرت دارند. ریش تراش‌هایی با یک ورق فلزی سوراخدار که با دقت زیادی صورت را اصلاح می‌کنند. شاید اگر مدل‌های قدیمی براون را دیده باشید با خود فکر کنید که از لحاظ کلی تغییر زیادی در فناوری ساخت این ماشین‌ها صورت نگرفته است. باید گفت حق با شماست؛ اما همین تغییر جزییات در اصلاح صورت است که توجه آقایان علاقمند به اصلاح کامل و بی نقص صورت را جلب می‌کند. اصلاح با تیغ و کف با عمری چندصد ساله هنوز هم رایج است. آب و کف صورت را مرطوب و نرم می‌کند و تیغ موهای صورت را دقیقا از سطح پوست جدا می‌کند. پس چرا یک مرد باید به سراغ یک ماشین اصلاح برود؟

مشخصات کلی: با تراشیدن Braun 3040 S Series 3 دستگاهی بدست می آورید که در مورد اصلاح و خشک شدن خشک و خیس هیچ گونه مصالحی ندارد. نزدیکترین اصلاح را با نتیجه ای ایده آل و راحتی کامل پوست تجربه کنید. فناوری میکرو شانه ، که در تیغ Braun 3040 S Series 3 استفاده می شود ، موهای بیشتری را به خود جلب کرده و آنها را به قسمت های اصلاح جهت عملکرد برجسته اصلاح ، حتی با ریش های 3 روزه هدایت می کند ، بنابراین راحتی بیشتری در پوست ایجاد می کند. دو ردیف شیار ظریف که به طور مساوی از هم فاصله داشته باشند ، توسط یک اصلاح کننده مرکزی متحرک احاطه شده است که سرعت تراشیدن را افزایش می دهد. ریش تراش Braun 3040 S Series 3 به لطف سه عنصر اصلاح و مستقل اصلاح ، با هر کانتور صورت سازگار می شود و موهای کوتاه و کوتاه را با یک حرکت کوتاه می کند.
 
توضیحات فویل: اصلاح دو نفره Sensofoil بهترین خدمات را ارائه می دهد و مخصوصاً روی پوست لطیف است. شما می توانید از تیغ Braun 3040 S Series 3 برای اصلاح خشک و مرطوب استفاده کنید. به لطف عملکرد Wet & Dry ، از Braun Series 3040 می توان در زیر دوش استفاده کرد و با کف اصلاح یا ژل بهترین نتیجه را می دهد. طبق IPX7 ، ریش تراش Braun 3040 S Series 3 ضد آب است و حتی می تواند بدون آسیب دیدن در 5 متر آب بیفتد. باتری قابل شارژ Ni-MH که تا 45 دقیقه اصلاح بدون سیم را امکان پذیر می کند نیز قدرتمند است. باتری طی 1.45 ساعت شارژ می شود. ریش تراش باتری و وضعیت بهداشت را در صفحه نمایش 4 بخشی LED به شما نشان می دهد.
 
اصلاح نزدیک ، راحتی کامل پوست. سریعتر از همیشه. MicroComb موهای بیشتری را به عناصر اصلاح منتقل می کند و بنابراین اصلاح سریعتر را تضمین می کند. با استفاده از سری جدید 3 ، Braun فناوری جدید MicroComb خود را ارائه می دهد: دو ردیف شیار خوب در فواصل زمانی کوتاه ، ماشین اصلاح مرکزی مستقل متحرک را احاطه می کنند. با هر بار سکته مغزی ، موهای بیشتری گرفته شده و به عناصر اصلاح تغذیه می شود ، که باعث سریعتر اصلاح می شود. تفاوت در سایر تیغ ها خصوصاً در تست استقامت روی ریش های 3 روزه کاملاً محسوس است.
 
اطلاعات تکنیکی: سیستم اصلاح: تیغ فویل حالت کار: باتری قابل شارژ (NiMH) کاربرد: تیغ های مرطوب / خشک سیستم اصلاح: سر اصلاح 3 طرفه و انعطاف پذیر توابع: تنظیم کانتور ، قابل شستشو ، ضد آب ، تنظیم ولتاژ اتوماتیک 110-230 ولت صفحه نمایش: نمایش وضعیت شارژ ، صفحه تمیز کردن تجهیزات: اصلاح کننده مجتمع شارژ سریع: 5 دقیقه زمان کار: 45 دقیقه زمان شارژ: 1 ساعت لوازم جانبی: کلاه محافظ ، برس تمیز کننده
 
رنگ: مشکی - آبی
 
ولتاژ :220-240 ولت
 
کشور سازنده" آلمان

 

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است