فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

ریش تراش براون مدل 7650cc

ریش تراش براون سری 6 مدل 60.N7650cc دارای دستگاه اتوماتیک شوینده و شارژ هست که دستگاه ریش تراش را هم کاملا شستشو داده و ضدعفونی می کند و هم از سلامت و کیفیت تیغه محافظت می کند. این ریش تراش کاملا ضدآب و زیردوشی بوده که هم با کف و ژل اصلاح قابل استفاده هست و هم به صورت خشک.
سری 6 براون مدل 60.N7650cc به علت رفکلس و شناور بودن هر سه تیغه و متحرک بودن سری ریش تراش، با فشار ساده و کم به راحتی هر نوع حالت و فرم صورتی را اصلاح می کند و هیچ گونه حساسیتی برای پوست صورت ایجاد نمی کند، مخصوصا برای نواحی زیر گردن. اصلاحی کاملا صفر و یکدست انجام می دهد.
ریش تراش براون سری 6 یک ساعته شارژ می شود و بیشتر از 50 دقیقه کار می کند. همچنین باطری لیتیومی دستگاه قابلیت شارژ سریع را دارد که در مدت زمان 5 دقیقه برای یک اصلاح کامل صورت شارژ می شود تا در صورت شارژ نداشتن شما را معطل نکند.
ریش تراش براون مدل 60.N7650cc دارای 7 وات قدرت هست که با توان 24 هزار دور قدرت اصلاح موتور در دقیقه به راحتی هر نوع حالت و یا فرم صورتی را با هر نوع جنس مویی را با حداقل فشار روی پوست صورت اصلاح می کند.
طراحی ریش تراش براون سری 6 مدل 60.N7650cc ارگونومیک هست که استفاده و کار با آن را بسیار راحت و لذت بخش می کند. جنس بدنه پشت ریش تراش براون سری 6 از پلاستیک ژله ای می باشد که در محیط مرطوب این امکان را به شما می دهد که کنترل بهتر و راحتتری بر دستگاه و اصلاحتان داشته باشید.
سری 6 براون مدل 60.N7650cc همراه با کیف نگهداری بسیار شیک و محکم هست که می تواند از ریش تراش شما محافظت کند تا در مجاورت با وسایل دیگر آسیبی نبیند.
ریش تراش براون سری 6 مدل 60.N7650cc نشانگر میزان شارژ دارد و همچنین هشدار روغن کاری و تعویض تیغه ها را نیز دارد.
ریش تراش براون سری 6 مدل 60.N7650cc محصول و ساخت تکنولوژی آلمانی هست که بهترین حس اصلاح را به شما می دهد و می توانید روز خود را بانشاط بیشتر و پرانرژی شروع کنید.

منبع انرژی :باتری قابل شارژ
قابلیت‌های ابزار:ضد آلرژی
تکنولوژی اصلاح:فویلی
امکانات لوازم اصلاح:سری قابل شست‌وشو
تجهیزات همراه:کیف نگهداری
امکانات ابزار:استند شارژ
اقلام همراه آرایشی: برس تمیز کننده
قابلیت اصلاح با شماره: صفر

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است