فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

یخچال فریزرساید سامسونگ RS50

یخچال فریزر سامسونگ RS50 یکی از مدل ای ساید بای ساید با ظرفیت 30 فوت می باشد که در دو رنگ نقره ای و دودی روانه بازار شده است و برای ذخیره سازی مواد غذایی شما بهترین عملکرد را ارائه میدهد. با این یخچال فریزر سامسونگ انعطاف پذیری زیادی در فضای ذخیره سازی خواهید داشت، به این دلیل که ظرفیت خالصی بالغ بر 501 لیتر را دارد و به اندازه ای جا دار می باشد که بتواند خریدهای هفتگی مواد غذایی خانواده را در خود جای دهد. طراحی شیک و تمیز آن با پوشش استیل، زیبایی کاملی را به هر آشپزخانه ای می دهد. عملکرد بدون برفک (Total no frost) از تجمع یخ جلوگیری میکند، بنابر این فضای بیشتری برای ذخیره مواد غذایی خواهید داشت.

به علاوه سیستم All Around Cooling با دقت مدیریت میشود تا اقلام شما را بدون توجه به محل قرارگیری آن به طور مساوی خنک کند؛ در نتیجه می توانید غذای خود را برای مدت طولانی تری تازه نگه دارید. یخچال فریزر سامسونگ RS50 دارای انجماد سریع Power Freeze می باشد که به طور سریع مواد غذایی را فریز میکند تا از خرابی و فاسد شدن آن ها جلوگیری به عمل آورد. همچنین دارای یک موتور Digital Inverter است که عملکرد و میزان مصرف انرژی یخچال را تنظیم میکند. از دیگر ویژگی های این مدل می توان قابلیت اتصال به آب شهری، صدای کم، سیستم هوای خنک و مرطوب Multi AirFlow، طراحی شیک و مینیمال در قفسه های مخصوص میوه و سبزیجات و مصرف پایین انرژی را نام برد. قیمت یخچال فریزر سامسونگ RS50 به نسبت هم رده هایش در برندهای دیگر مانند ال جی مقرون به صرفه تر و کمتر است به همین دلیل طرفداران بسیاری را برای خود دست و پا کرده است؛ در واقع این یخچال ساید سامسونگ یکی از پر طرفدارترین یخچال های موجود در بازار می باشد.

به نظر ما از بین تمام مدل ها، یخچال های ساید بای ساید ایده آل هستند و می توانند بهترین طراحی بیرونی و داخلی را برای هماهنگی با آشپزخانه شما فراهم کند. پس اگر می خواهید به خانه خود ظاهری مدرن و مینیمال ببخشید، این مدل یخچال فریزر با رنگ مشکی می تواند انتخاب خوبی باشد. از ویژگی های این یخچال می توان به پوشش ظریف از جنس استیل مقاوم در برابر خراش و ضربه و درب های تخت side-by-side اشاره کرد. یخچال ساید بای ساید دارای دو درب عمودی است که به طور مستقل یخچال و فریزر را در کنار هم قرار میدهد. محفظه یخچال همواره وسیع تر از محفظه فریزر می باشد که در یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS50، این ظرفیت برابر با 357 لیتر و فریزر برابر با 144 لیتر می باشد. بر روی درب فریزر یخساز و آبریز قرار گرفته تا هر زمانی که لازم داشتید به آب خنک و یخ دسترسی پیدا کنید. از همه مهم تر دارای قابلیت اتصال به آب شهری می باشد. در نتیجه می توانید به طور مستقیم آب سردکن را به آب شهری متصل کنید تا دیگر نیاز نباشد محفظه ی آن را به طور مکرر پر کنید. صفحه نمایش لمسی در بالای قسمت آبریز وجود دارد که از طریق آن می توانید به تنظیمات دسترسی داشته باشید. به طور کلی این یخچال با ظرفیت 30 فوت نیاز اکثر مردم را برآورده می کند. طراحی داخلی یخچال فریزر سامسونگ RS50 شامل قفسه ها و کشوهای متنوع می باشد که بر اساس نیاز ذخیره سازی شما قابل تنظیم هستند. قسمت بالایی برای قفسه ها و قسمت پایینی برای کشوها در نظر گرفته شده است. بخش یخچال دارای 5 قفسه نشکن و تعداد قفسه های درب 4 عدد می باشد. در پایین نیز 2 کشو برای نگهداری میوه و سبزیجات وجود دارد. همچنین یک محفظه گسترده تر و عمیق تر برای قرار دادن بطری های بزرگ وجود دارد. قفسه بطری به طور خاص برای ذخیره سازی بطری های شما طراحی شده است به این ترتیب می توانید به راحتی بطری ها را در یخچال بگذارید بدون اینکه بیفتند.

بخش فریزر نیز دارای 3 قفسه اصلی، 3 طبقه برای درب و 2 کشو می باشد. طراحی هر قسمت به گونه ای است که دسترسی آسان به وسایل ذخیره شده را فراهم می کند. در بیشتر قسمت های یخچال و فریزر چراغ هایی برای کمک به شما در یافتن مواد غذایی وجود دارد. این نور پردازی باید روشن باشد و باعث ایجاد گرما در یخچال نشود. لامپ های استفاده شده در این مدل دارای عمر طولانی هستند و بدون ایجاد هیچ گرمایی می توانید از روشنایی نور لامپ های LED استفاده کنید تا محتویات یخچال خود را به سرعت و به راحتی مشاهده کنید.

  • وزن : 105 کیلوگرم
  • ابعاد :91x180.9x91  سانتیمتر
  • مناسب برای : مصارف خانگی
  • سایر مشخصات :
    سایر ویژگی های یخچال فریزر
    تکنوولوژی LINEARCooling جهت حفظ و کنترل دقیق دما در داخل یخچال و فریزر با نوسان 0.5 درجه سانتیگراد تکنولوژی +Hygiene FRESH با فیلتر 5 لایه برای از بین بردن باکتری ها تا 99.999% و بوی بد مواد غذایی و تصفیه هوای داخلی یخچال دارای کشوی Fresh Zone مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات طبقات یخچال از جنس شیشه حرارت دیده سیستم ضد برفک No Frost دارای بوگیر یا Deodorizer جهت جلوگیری از پخش بوی مواد غذایی در یخچال تکنولوژی +DoorCooling جهت سرمایش سریع تر مواد غذایی موجود در درب یخچال تضمین عملکرد و کارایی موتور Linear Compressor تا 10 سال توسط ال جی استفاده از گاز R-600a سیستم عیب یاب هوشمند Smart Diagnosis دارای کشوی مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات سیستم خنک کننده Multi Air Flow جهت حفظ دمای یکنواخت داخل از طریق دریچه های تعبیه شده در یخچال و فریزر
    امکانات یخچال
    جنس بدنه استیل ضد زنگ سیستم خنک کننده سیستم جریان هوا Multi Flow صدا 43 دسی بل قابلیت اتصال آب شهری تصفیه آب باردار آبریز و یخساز خودکار سه مدل یخساز آبسردکن و یخساز بیرونی قابلیت بدون برفک تصفیه هوای مرکزی(فیلتر بهداشتی +Hygiene Fresh) آنتی باکتریال نمایشگر دیجیتال لمسی سیستم خنک کننده دورانی All Around Cooling No Frost Multi Flow(خنک کننده ی سریع) جا لیوانی مجهز به درب بار نوشیدنی قفسه‌ی فلزی ویژه بطری ‌های شیشه‌ای قفسه های شفاف و محکم عیب یاب هوشمند قابلیت اتصال به وای فای زنگ هشدار هشدار باز ماندن درب صدای پایین مصرف کم برق

     

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است