فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

یخچال ساید اینستاویو ال جی مدل LG InstaView X39

نوآورانه های ال جی، یخچال فریزر ال جی X39 می باشد که با داشتن سیل عظیمی از امکانات، خود را در دل کاربران جا کرده است. این یخچال از طراحی ساید بای ساید برخوردار می باشد که این قابلیت در کنار طراحی اینستاویو، جذابیت یخچال را تا حد چشمگیری افزایش داده است. اما این نکته را بدانید که در کنار استایل جذاب و چشمگیر مزیت هایی را نیز همراه خود به ارمغان آورده است. به عنوان مثال دسترسی آسان به مواد غذایی، افزایش فضای ذخیره سازی، جلوگیری از باز کردن مکرر درب یخچال، کاهش مصرف انرژی و.. از مزایای حضور پر افتخار این قابلیت است.

رنگ نقره ای بدنه جذابیت دو چندانی را به بدنه ی یخچال فریزر ال جی X39 تقدیم نموده و به معنای واقعی کلمه فضایی جذاب و منحصر به فرد را برایتان مهیا می سازد‌. با توجه به ارتفاع مناسب به راحتی در میان کابینت ها جای خواهد گرفت. دستگیره های را بر روی درب ها را با به صورت مخفیانه طراحی نمودند‌. تعداد چهار درب را برای این یخچال 34 فوت تعبیه نمودند، که قسمت ‌بالا را به بخش یخچال و قسمت پایین را به فریزر اختصاص داده اند. ظرفیت 889 لیتر این ساید بای ساید به راحتی نیاز خانواده های پرجمعیت را برآورده خواهد کرد.

معرفی یخچال فریزر ال جی X39 

طبقه و قفسه های داخل هر بخش نظم و ترتیب خاصی به یخچال می دهد. لامپ ال ای دی تعبیه شده فضایی روشن را برایتان مهیا می سازد تا در کمترین زمان مواد غذایی را پیدا کنید. حضور آبریز و یخ ریز بر روی درب سمت چپ دسترسی سریع به آب و یخ را فراهم می کند. موتور اینورتر خطی را در ساختار ساید بای ساید ال جی X39 به کار برده اند، تا در کنار‌ تضمین سلامت مواد غذایی مصرف انرژی را نیز به حداقل برساند. سیستم چرخش هوای چندگانه هوایی کاملا ایده آل و مناسب را جهت سلامت مواد غذایی فراهم می نماید.

فیلتر بهداشتی Hygiene fresh ‌علاوه بر تضمین سلامت میوه و مواد غذایی، از انتشار بوهای ناخوشایند جلوگیری می نماید. قابلیت smart ThinQ در اینستاویو ال جی x39 ‌یک راه ارتباطی است که کنترل راحت دستگاه را برایتان ایجاد می سازد. سیستم عیب یابی هوشمند نیز از نقاط قوت این یخچال است که همچون یک تعمیرکار حرفه ای کاربر را همکاری می کند. قفل کودک و هشدار باز ماندن درب و …‌ از دیگر ویژگی های این یخچال است که نقش مهمی را ایفا می کنند

 
برند: ال جی
ظرفیت یخچال: 34 فوت
نوع یخچال: اینستاوی
کمپرسور: اینوتر دار خطی
صفحه نمایش: دارد
نوع صفحه نمایش: LED لمسی
تعداد طبقات یخچال: 4 عدد
تعداد کشو یخچال: 3 عدد
تعداد طبقات درب یخچال: 5 عدد
تعداد طبقات فریزر: 4 عدد
تعداد کشو فریزر: 2 عدد
تعداد طبقات درب فریزر: 4 عدد
طراحی دور این دور: دارد
سیستم جریان هوای چندگانه: دارد
برنامه SMART THINQ: دارد
سیستم عیب یابی هوشمند: دارد
فیلتر هوا: دارد
یخ ساز اتوماتیک: دارد
هشدار باز بودن درب: دارد
قفل کودک: دارد
رده مصرف انرژی: A+

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است