فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

یخچال ساید اینستاویو ال جی X259

یخچال ساید اینستاویو ال جی X259 جدیدترین یخچال از سری بنتلی ساید بای سایدهای ال جی می باشد که با توجه به طراحی بسیار زیبا و مدرن و امکانات بسیار پیشرفته گوی سبقت را از رقبایی همچون سامسونگ، بوش و … ربوده است. رنگ دستگاه سیلور ضد زنگ و ضد لک بوده که زیبایی یخچال را در کنار درب اینستاویو آن دو چندان می کند. این ساید بای ساید جدید ال جی جزو ساید های 3 درب می باشد که درب سوم آن به صورت Door-in-Door بر روی درب اصلی یخچال واقع شده است. ظرفیت خالص این این محصول 601 لیتر و ظرفیت ناخالص آن 700 لیتر می باشد.

 

ویژگی جذاب و منحصر به فرد InstaView یخچال ال جی

یکی از دلایلی که سبب مجزا بودن طراحی یخچال ساید بنتلی اینستاویو ال جی X259 نسبت به بسیاری از یخچال‌های برندهای دیگر شده به همین قابلیت InstaView مربوط می‌شود. با نگاه به سطح بیرونی یخچال ال جی یک پنل شیشه‌ای با لعابی شیک چشم کاربر را به سمت خود جلب می‌کند. این پنل شیشه‌ای همان قابلیت اینستا ویو می‌باشد که امکان دسترسی به مواد خوراکی را به راحتی فراهم می‌آورد. به عبارتی LG با طراحی این ویژگی نه تنها به جذابیت این یخچالش افزوده؛ بلکه در عین حال نیز کاری کرد تا از هدر رفتن هوای سرد داخل یخچال جلوگیری شود و در نتیجه کمپرسور دستگاه زمان کمتری مشغول به کار بوده و مطابقا مصرف انرژی کمتری در پی خواهد داشت.

با باز شدن درب اینستا ویو دیگر لازم نیست درب اصلی یخچال را باز کنید، چرا که از همانجا می‌توانید به مواد مورد دلخواه دسترسی داشته باشید و از همین رو کمک به حفظ خنک کنندگی و در نتیجه حفظ طراوت و شادابی مواد غذایی می‌شود. همچنین جهت اطلاع از فضای داخلی یخچال تنها کافیست دو بار پشت سر هم به این پنل شیشه‌ای ضربه بزنید سپس به صورت خودکار نور داخلی آن روشن می‌شود. و میتوان محل دقیق قرار گیری اقلام مورد نیاز را قبل از باز کردن درب یخچال فریزر به آسانی مشاهده نمود. برای باز کردن درب نیز تنها کافی است شاسی که را که به صورت مخفی در پایین درب واقع شده است را با دست به سمت بالا کشیده و درب را به بیرون بکشید.

ویژگی های محصول
برند : ال جی
رنگ بدنه: نقره ای
طراحی : ساید بای ساید
دیزاین شیشه: اینستاویو
درب یخچال: Door in Door
تعداد درب: 3 درب
ظرفیت 601 لیتر: معادل 30 فوت
کمپروسور: اینوترخطی
دارای: صفحه نمایش LED
لامپ یخچال: LED
نوع دستگیره: توکار
دارای فیلتر: Hygiene fresh+
جریان هوا: Multi Air Flow
کشوی مخصوص: Moist Balance crisper
 دارای کشو: fresh Zone
آبریز و یخساز: اتوماتیک
دارای: عیب یاب هوشمند
مجهز به: انجماد سریع
پشتیبانی از : Smart ThinQ
فناوری بدون برفک: دارد

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است