فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل J35

یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی J35 یکی از بهترین محصولات کمپانی بزرگ و موفق ال جی در سال 2019 است که با نام کامل GR-J35FTKHL در بازار شناخته می‌شود. کمپانی کره‌ای ال جی با سال‌ها تجربه در زمینه تولید و ساخت لوازم خانگی برقی هوشمند طرفداران زیادی را در بین کاربران به خود اختصاص داده است. این بار نیز این برند خوش آوازه با تولید و عرضه یخچال فریزر ال جی J35 بر شهرت خود افزوده و توجه و رضایت همگان را به خود جلب نموده است. زیرا در ساخت این یخچال هم از نظر طراحی و هم از نظر تکنولوژی بسیار پیشرفته و مدرنیته عمل کرده و بسیار موفق ظاهر شده است.

یخچال فریزر ساید بای ساید J35 ال جی با اندازه 34 فوت و ظرفیت گنجایش 930 لیتر حجم بالایی از مواد غذایی را در خود جای داده و مناسب خانواده‌های پرجمعیت می‌باشد. در ساخت این یخچال فریزر از تکنولوژی‌ها و فناوری‌های روز دنیا بهره گرفته شده که به طور خلاصه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی به تکنولوژی دور این دور Door in Door مجهز می‌باشد که باعث جلوگیری از هدر رفتن سرمای داخل یخچال و صرفه‌جویی در مصرف انرژی برق می‌شود. همچنین دارای فناوری فیلتر تصفیه هوای Hygiene Fresh، سیستم تصفیه آب سه لایه، دو موتور مجزا برای یخچال و فریزر، پنج درب جداگانه که سه درب آن در بالا و قسمت یخچال و دو درب دیگر مربوط به قسمت فریزر در پایین می‌باشد.

معرفی یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی J35

محصولات مشابه j35

 

یخچال فریزر ال جی زیبا دارای پنل لمسی LED و لامپ‌های روشنایی LED جهت تامین نور فضای داخلی یخچال و فریزر می‌باشد. همچنین دارای سنسور کنترل دمای دیجیتال و سیستم عیب یابی هوشمند بوده که از هوش مصنوعی Smart ThinQ برخوردار می‌باشد. این یخچال فوق‌العاده دارای سیستم سرمایشی جریان هوای چندگانه یا Multi Air Flow، سیستم یخ فشرده یا  Space Plus با قابلیت یخ پودری و مکعبی، آبریز و یخ ریز اتوماتیک، سیستم بدون برفک No Frost، کشوی مخصوص میوه و سبزیجات با نام علمی Fresh Zone بوده و قابلیت اتصال به آب شهری، قفل کودک، آلارم باز بودن درب و نوع گاز مبرد R600a از دیگر ویژگی‌های مثبت این یخچال می‌باشد.

یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی J35 مجهز به موتور کمپرسور اینورتر خطی بوده که بیشترین و مهمترین وظیفه را در این دستگاه بر عهده دارد، زیرا با عملکرد عالی و تولید صدای بسیار کم در حدود 40 دسی بل و صرفه‌جویی در مصرف انرژی برق، طول عمر بالای دستگاه را برای شما به ارمغان می‌آورد. طراحی این یخچال فریزر بسیار زیبا و جذاب بوده و به رنگ نقره‌ای دودی می‌باشد که زیبایی آشپزخانه مدرن شما را دو چندان خواهد کرد. جنس بدنه آن نیز از استیل ضد زنگ بوده که مقاومت بالایی در مقابل نم و رطوبت و خوردگی‌ها دارد و شما می‌توانید سال‌های طولانی در آشپزخانه خود از آن استفاده کنید. با ما همراه باشید تا بیشتر با مشخصات و جزئیات این یخچال فریزر آشنا شوید.

رده مصرف انرژی:+++A
ظرفیت:889 لیتر ( 34 فوت )
دارای طراحی Door – in -Door
کمپرسور اینورتر خطی:دارد
دارای سیستم عیب یابی هوشمند
دارای آبریز و یخساز
قابلیت اتصال به آب شهری:دارد
فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh
قفل کودک:دارد
رنگ بندی : دودی
کشور سازنده : کره جنوبی

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است