فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S7530/50

ریش تراش سری 7000مدل s7530 فیلیپس مناسب برای پوست های حساس است. اصلاح صورت و بدن برای آقایان، بخش اصلی آراستگی آن‌ها محسوب می‌شود. ریش تراش یکی از لوازم برقی پرکاربرد و مفید در این زمینه است. قبل از خرید ریش تراش باید نکاتی را در نظر بگیرید. انواع ریش تراش برای کوتاه کردن موهای قسمت مشخصی طراحی شده‌اند. در خرید این دستگاه برقی حتما دقت لازم را داشته باشید. اگر قصد خرید ریش تراش ارزان و باکیفیت را دارید، فروشگاه آرش با ارائه‌ی محصولات عالی در خدمت شما است. با آرش بیوتی همراه شوید تا از خصوصیات این محصول مطلع گردید.

ریش تراش سری 7000مدل s7530 فیلیپس با تکنولوژی اصلاح حساس و سریع بسیار دقیق کار می‌کند و مانع از ایجاد التهاب و حساسیت می‌شود. این محصول برای پوست‌های حساس انتخابی ایده‌آل است که از پوسته پوسته شدن و ترک خوردن پوست جلوگیری می‌کند. سری ریش تراش قابل چرخش در 5 زاویه است و به راحتی در سطح صورت سر می‌خورد و تمام موهای صورت را با کمترین فاصله از پوست برش می‌دهد. ماشین رییش تراش فیلیپسS7530 با قابلیت استفاده به صورت خشک و مرطوب، انتخابی مناسب برای آقایان است. این محصول دارای نمایشگر اتوماتیک است و وضعیت های مختلف را به شما نشان می‌دهد از جمله به وضعیت باتری، تمیز کردن تیغه، تعویض تیغه و حالت قفل می‌توان اشاره کرد. ماشین ریش تراش فیلیپس با داشتن تیغه های ضد زنگ و داشتن قبلیت شستشو امکان استفاده در زیر دوش را نیز دارد. برای استفاده از شیور S7530 می‌توانید پس از یک ساعت شارژ کامل، بیش از 50 دقیقه از ماشین ریش تراش استفاده نمایید. همچنین این محصول قابلیت شارژ سریع را نیز دارد. از دیگر محصولات می‌توان به ریش تراش آکواتاچ s3122/51 فیلیپس اشاره کرد.

روش استفاده از ریش تراش
برای استفاده از ریش تراش، ریش را باید در جهت خلاف رویش موها تراشید. البته این کار به نوع ماشین ریش تراش شما هم بستگی دارد. ماشین‌های اصلاح مخصوصاً انواع جدید آنها به هیچ وجه موجب زخم شدن پوست صورت شما نمی‌شوند. با این حال توصیه می‌کنیم این کار را به آرامی انجام دهید. هنگام تراشیدن ریش بهتر است با دست دیگر اندکی پوست صورت را بکشید. فوم یا ژل اصلاح را فراموش نکنید. برای اینکه تیغه‌ی ریش تراش همیشه در بهترین شرایط کارکرد قرار داشته باشد، پس از هر بار اصلاح باید خرده‌های مو را توسط برس مویی ارائه شده تمیز کرد. برای افزایش عمر تیغه باید مرتباً آن را روغن‌کاری کرد. برای اینکه بیشتر با کاربرد ریش تراش آشنا شوید، مقاله ۵ قانون کاربرد ریش تراش که باید بدانید را مطالعه نمایید.

تکنولوژی اصلاح : برش چرخشی
جنس تیغه : استیل ضد زنگ
قابلیت اصلاح با شماره صفر : دارد
خط زن : دارد
استفاده به صورت خشک و مرطوب : دارد
قابلیت شستشو : دارد
منبع تغذیه : باتری قابل شارژ(بی سیم)
استند شارژ: ندارد

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است