فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

ریش تراش مکس مدل 9000

ریش‌تراش‌ مکس مدل 9000 ساخت کمپانی مکس هلند است. این ریش تراش کاملاً ضد آب است. قابلیت اصلاح به صورت خشک و تر را دارد. طراحی جدید و سه بعدی تیغه های ریش تراش مکس، یک اصلاح خوب و تمیز را بر جای می گذارند.
 
این مدل با باتری کار می کند و استفاده از ان در حمام و مسافرت را آسان کرده است. باتری آن در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود تیغه های ریش تراش از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند که نتیجه آن چسبیدن کامل تیغه ها به هر نقطه از صورت است.
 
این ماشین اصلاح ریش و سبیل از نظر طراحی ساخت بسیار زیبا و شیک بوده و به خوبی در دست قرار میگیرد. دارای بدنه سفید رنگ بوده و جنس تیغه های دایره ‌ای شکل و انعطاف‌پذیر این ریش تراش از استیل ضد زنگ ساخته شده است که در مقابل هوا و رطوبت به شدت مقاوم بوده و به راحتی زنگ نمی زند.
 
همچنین تکنولوژی برش بکار برده شده در ریش تراش‌ مکس مدل 9000، چرخشی می باشد. به لطف این قابلیت به راحتی می توانید مو ها را با مرزبندی مشخصی کوتاه کنید. بر روی بدنه ی این ریش تراش یک خط زن گذاشته شده است که به صورت کشویی بالا می آید.
 
قابلیت هشدار Low-Battery ریش تراش‌ مکس مدل 9000
بر روی بدنه ریش تراش‌ مکس مدل 9000 زیر دکمه خاموش روشن یک محفظه شیشه ای وجود دارد که قسمت بندی شده است و میزان شارژ باتری را نشان می دهد.
 
در صورت که باتری در حالت صد در صد باشد به رنگ سبز و در غیر این صورت به رنگ قرمز تغییر می کند. زمانی که باتری دستگاه شما کم باشد، این قابلیت به شما هشدار می دهد که دستگاه را به شارژ وصل نمایید. با وجود این قابلیت، استرس این که در وسط کار شارژ باتری تمام شود را ندارید.
 
صدای کم ریش تراش‌ مکس مدل 9000
موتور این نوع از ریش تراش بسیار بی صدا بوده و با سهولت به اصلاح مو های بلند می ‌پردازد. یکی دیگر از مزیت های ریش تراش مکس این است که به وسیله‌ تیغه‌ های خود مو ها را بلند کرده و آن را می تراشد.
 
بنابراین دیگر نقطه ای وجود ندارد که از دیدتان خارج شده باشد. این ماشین‌ اصلاح ایده آل همه مخصوصاً افراد با مو های ضخیم است.
 

برند: مکس

مدل: 9000

کاربری دستگاه به عنوان: اصلاح صورت, ریش تراش

جنس تيغه: استیل ضد زنگ

تکنولوژی اصلاح: برش چرخشی, برش مستقیم, بینی‌زن, خط زن

نیرو محرکه: برق

قابلیت اصلاح با شماره صفر: دارد

امکان شستشوی سر دستگاه: بله

قابلیت اصلاح بصورت خشک و تر: دارد

خاصیت ضد آب: دارد

برس تمیز کننده: دارد

منبع تغذیه: برق خانگی(با سیم) , باتری قابل شارژ(بی سیم)

منبع شارژ: آداپتور برق

خط زن: دارد

تیغه های خود تیز شونده: ندارد

امکان شارژ شدن سریع: دارد

کیف نگهداری: ندارد

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است