فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو سفید 30 فوت مدل 2611

یخچال ساید بای ساید دوو مدل DAEWOO FRS-2611 محصولی کاملا شیک و خوش طرح است که با ظرفیت 30 فوت و همچنین هوم بار همراه شده است. کمپرسور یخچال ساید دوو علاوه بر تولید میزان نویز پایین، در عین حال نیز دوام وطول عمر بالای دستگاه را تضمین می کند. همچنین این نوع یخچال به هر کدام از قابلیت های آب سرد کن و یخ ساز مجهز می باشد. از بهترین خصوصیات ساید بای ساید DEWOO  که موجب سالم ماندن مواد غذایی تا طولانی مدت می شود سیستم خنک کننده دوگانه آن می باشد. از دیگر خصوصیات ساید بای ساید DEWOO می توان به سیستم بدون برفک، قفسه نگهداری بطری آب، قابلیت اتصال به آب شهری، صفحه نمایش دیجیتالی، لایه ضد باکتری، کلاس انرژی A، زنگ هشدار و نور داخلی اشاره کرد.

جادار
با باز شدن هر یک از درب های یخچال ساید بای ساید دوو مدل FRS-2611 با مجموعه ای از قفسه مواجه می شوید که با نظم و ترتیب کنار هم قرار گرفته اند و می توانید به دلخواه جای ان ها را تغییر دهید. این قفسه ها از جنس شیشه اند و با مقاومت بالایی که دارند می توان هر حجمی از مواد غذایی را روی آن ها قرار داد. قسمت فریزر از دو کشو و سه طبقه برای نگهداری انواع مواد غذایی تشکیل شده است.بر روی درب فریزر هم ۵ طبقه جداگانه وجود دارد. در داخل یخچال دو کشو برای میوه و سبزی و چهار طبقه برای نگهداری سایر خوراکی ها طراحی شده است. فن خنک کننده در پشت این طبقان قرار دارد که قدرت بسیار بالایی دارد و تمامی قسمت ها را به یک میزان خنک می کند.بر درب یخچال نیز ۵ طبقه برای قرار دادن انواع بطری و قوطی غذا با هر اندازه ای طراحی شده است. یخچال ساید بای ساید دوو مدل FRS-2611 با ظرفیت 30 فوتی بسیار جادار می باشد و می توان تمامی خوراکی ها را داخل ان قرار داد بدون این که نگران کم بود فضا باشید.

سیستم نوفراست NO FROST
یکی از دردسر هایی که یخچال های قدیمی به همراه داشتند پاک کردن برفک فریزر بود که وقت زیادی در بر می گرفت. یخچال های جدیدی که امروزه تولید می شوند با داشتن فناوری های جدید و مدرن آسایش فراوانی را به دنبال دارند. یخچال ساید بای ساید دوو مدل FRS-2611 با بهره گیری از سیستم خنک کننده نوفراست «NO FROST» به وسیله ی یک فن هوای داخل یخچال را به گردش در می اورد و آن را خنک می سازد. مقدار رطوبتی که در این هوای سرد وجود دارد روی مواد غذایی انباشته می شود و آن ها را به انجام در می آورد. با بهره گیری از این فناوری فریزر به تمیز کردن دستی احتیاج ندارد و مواد غذایی تا مدت زمان طولانی داخل ان تازه و سالم باقی می مانند.

فناوری نانو سیلور Nano Silver
یکی از قابلیت های عالی موجود در یخچال FRS2611 فناوری نانو سیلور Nano Silver می باشد. در واقع ذرات نانو سیلور به اجزای کوچک تقسیم می شوند و با ورود به دل باکتری ها در زمان خیلی کمی ان ها را از بین می برند. این ذرات حداقل به مدت ۱۰ سال می توانند عملیات پاک سازی باکتری ها را انجام دهند و مواد غذایی همواره سالم و تازه باقی بماند.

موتور اینورتر
اگر یخچال با سرعت بالا خنک نشود ممکن است خیلی از مواد خوراکی داخل آن خراب و پوسیده شوند. در جال حاضر در تولید یخچال از موتور های بسیار قدرتمندی استفاده می شود که سرعت و عملکرد را به چندین برابر می رساند و در عین حال انرژی بسیار کمی هم مصرف می شود. در تولید یخچال ساید بای ساید دوو مدل FRS-2611 از کمپرسور اینورتر بهره برده شده که با سرعت بسیار بالایی به چرخش در می آید و در زمان خیلی کمی هوای داخل یخچال را سرد و خنک می کند. این موتور مصرف انرژی و سطح سر و صدا را به مقدار قابل توجهی کاهش داده است. مصرف انرژی در این یخچال نسبت به مدل های دیگر ۴۰% کم تر است.

تولید کننده : DAEWOO
نوع یخچال فریزر : ساید بای ساید
ظرفیت کل (فوت) : 25
ظرفیت کل (لیتر) : 928
 امکانات و ویژگی ها : قفل کودک
هشدار باز بودن درب
 امکانات هوشمند
کنترل والدین
 منبع تغذیه و برق
برچسب مصرف انرژی : A
کمپرسور : اینورتر خطی
 طراحی
رنگ بدنه : سفید
تعداد طبقات درب یخچال : 5
تعداد طبقات درب فریزر : 5 طبقه
لامپ یخچال
 سایر ویژگی ها : آبسردکن
یخساز خودکار
 ویژگی های یخچال
صفحه ی کنترل دیجیتالی
قابلیت یخچال
تعداد کل کشوها : 2 عدد
تعداد کل قفسات : 10 قفسه
 سایر ویژگی‌ها : 
قفسه مخصوص مواد لبنی و گوشتی : 1 عدد 
دیگر ویژگی ها : سیستم بدون برفک،قابلیت انجماد سریع -طبقه های قابل تنظیم -نور داخلی -لایه ضد باکتری -فیلتر بوزدا - امکان اتصال به آب شهری

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است