فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

یخچال فریزر 28 فوت هیتاچی مدل R-V765(BSL)

یخچال فریزر هیتاچی R-V765 محصولی عالی از شرکت ژاپنی هیتاچی است. این یخچال از سری Big2 Stylish و نوع بالا و پایین بوده که فریزر در بالا قرار دارد. همچنین یخچال آن که بیشترین بخش از این دستگاه را تشکیل می دهد در پایین می باشد. از ویزگی های عالی که یخچال فریزر مدل 765 هیتاچی دارد به مواردی که در ادامه بیان خواهند شد می توان اشاره کرد. این یخچال فریزر دارای طراحی ساده ای است. از دو درب تشکیل شده که یکی برای فریزر است و دیگری یخچال را پوشش می دهد. ظرفیت R-V765 برابر 550 لیتر می باشد و دارای تکنولوژی های فوق العاده به عنوان یک یخچال فریزر است. همچنین این دستگاه مجهز به صفحه نمایشگر LED با قابلیت لمسی بودن است. موتور به کار برده شده در یخچال هیتاچی مدل R-V765 از نوع موتور اینورتر می باشد که مصرف برق دستگاه را کاهش داده و نوسان برق بر روی آن تاثیر ندارد. از دیگر خصوصیات این موتور بی صدا بودنش می باشد.

هیتاچی برای R-V765 از تکنولوزی فوق العاده ای به نام Dual Fan cooling استفاده کرده است. درون یخچال و برای هر طبقه گردش هوای مخصوص به آن وجود دارد. یعنی برای هر طبقه مکنده و دمنده قرار داده شده است.

هیتاچی برای جلوگیری از انتشار بو در داخل یخچال از فیلتر نانو تیتانیوم استفاده کرده و این فیلتر آلودگی را از داخل یخچال حذف می کند و به فیلتر بهداشتی نیز شناخته می شود.

در فریزر این دستگاه یخساز دستی تعبیه شده است. این یخساز را می توان در صورت کمبود جا از درون فریزر بیرون آورد تا جا برای مواد غذایی باز شود.

جنس بدنه از پلی آمین ساخته شده و طبقات و قفسه ها نیز از نوع کریستالی هستند که ضد خش بوده و می توانند تا 100 کیلوگرم وزن را تحمل کنند.

خصوصیات ظاهری یخچال فریزر هیتاچی R-V765:
یخچال فریزر هیتاچی R-V765 با وجود بدنه ای با طراحی ساده که دارد اما همین سادگی به گونه ای بوده که باعث سیک شدن یخچال فریزر شده است. این دستگاه دارای دو درب است که یکی برای فریزر ساخته شده و دیگری برای یخچال آن می باشد. درب ها به یک جهت باز می شوند و آن به سمت راست می باشد.

همچنین بر روی درب ها آب ریز و یخساز بیرونی مشاهده نمی شود. تنها در گوشه بالا و سمت چپ صفحه نمایشگری وجود دارد. این نمایشگر از نوع LED با کارکرد لمسی بوده و ضد ضربه و ضد آب می باشد.

ظرفيت كل:28 فوت - 550 ليتر
ابعاد:855 × 1835 × 745 میلی متر
نوع یخچال:بالا و پایین
مصرف انرژی:+++A
اتصال به آب شهری:ندارد
نوع قفسه ها:شیشه حرارت دیده
فيلتر بهداشتي:دارد
سیستم خنک کننده:داراي دو فن جداگانه
کشور سازنده:تایلند
برند:هیتاچی

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است