فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

آسیاب پارس خزر مدل HABI

آسیاب پارس خزر مدل "هابی HABI"یکی از جدید ترین محصولات این شرکت است. جنس بدنۀ آسیاب هابی از جنس پلاستیک مقاوم ABS می باشد. علاوه بر مقاومت بسیار بالا در برابر فشار، ضربات احتمالی را هم به خوبی تحمل می کند. مخزن آسیاب دستگاه دارای حجم گنجایش ۱۹۰ میلی لیتر می باشد . این ظرف تمام استیل  و ضد زنگ است. بر روی بدنۀ اصلی محصول، کلید های تنظیم و کنترل دستگاه تعبیه شده که به راحتی قابل استفاده است. پایه های دستگاه نیز ضد لغزش است.

عمل کرد

آسیاب پارس خزر مدل "هابی HABI" دارای یک موتور پرقدرت با توان مصرفی ۲۵۰ وات است. موتور این دستگاه ساخت ایتالیاست و دارای قابلیت تنظیم سرعت است. به گونه ای که امکان کنترل قدرت آسیاب را فراهم می کند. این دستگاه تا یک دقیقه بدون توقف می تواند کار کند و قادر است انواع خشکبار از جمله بادام، فندق و پسته و هم چنین انواع ادویه جات و دیگر مواد غذایی  را پودر کند. برای افزایش ایمنی و طول عمر دستگاه یک سوئیچ ایمنی برای آسیاب در نظر گرفته شده است.

توان مصرفی: ۲۵۰ وات

جنس مخزن: استیل

جنس تیغه: استیل ضد زنگ

 نوع موتور :دو سرعته قدرتمند ایتالیایی

ابعاد: 15 × 15 × 22  سانتی متر

وزن: 2.1کیلوگرم

ظرفیت آسیاب: 190 میلی لیتر

سایر مشخصات: دارای سوئیچ ایمنی محافظ، دارای پایۀ ضد لغزش با قابلیت چسبندگی به سطوح،  موتور دو سرعته پر قدرت ایتالیایی، قابلیت آسیاب تا 1 دقیقه بدون توقف

 

 

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است